What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Control Panel Aero?

ruderudie

Bullet Dodger
Reaction score
0
Ik had al lange tijd een 12button panel liggen voor de Aero (River Service), die wilde ik er net even op zetten. Nu blijkt dat de bevestiging van de joysticks bij beide cp's nogal verschilt. Bij de originele zijn er twee plaatjes op het cp gelast waardoor de joystick zo'n S-vormige plate nodig heeft:

IMG_0553_zps1158ce6b.jpg

Bij de River Service cp heb je dat echter niet, dus kan ik de joysticks niet 1 op 1 overzetten:

IMG_0552_zpsb28b504f.jpg

Joystick en plate:

IMG_0554_zps3168050b.jpg

Nu moet ik dus of op zoek naar een plate die ik onder de joystick kan schroeven die wel op het River Service panel past, of ik moet op zoek naar nieuwe joysticks die zo'n plate al hebben.

Wie kan mij zeggen wat ik het beste kan doen en waar ik het beste terecht kan voor de aanschaf van geschikte plates?

Als het goed is heb ik nog wel een setje liggen Rudie ;)

Dat zou mooi zijn! Ik hoor het wel van jou dan Has, bedankt alvast.

Die nieuwe CP lijkt wel de gaten op Sanwa JLF te hebben afgestemd terwijl jij een Seimitsu LS-(32?) hebt. Ik heb toentertijd met aluminium adapters gemaakt om het passend te maken.

Back