zpeakabonk
Candy Cab Regular
- Joined
- Apr 30, 2011
- Messages
- 292
- Reaction score
- 0
prijzen oorlog doe ik niet aan, maar is goed voor de eindverbruiker
maar wat is te duur?
1600 voor een vewlix?
1990 de metal gear arcade?
3290 de darius burst ex?
3900 de afterburner climax?
of de mario kart met 3900?? ( oke ,die is eigenlijk wel aan de prijs ja maar reden is bekend )
maar wat is te duur?
1600 voor een vewlix?
1990 de metal gear arcade?
3290 de darius burst ex?
3900 de afterburner climax?
of de mario kart met 3900?? ( oke ,die is eigenlijk wel aan de prijs ja maar reden is bekend )