What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Container full of cabs darius Burst Ex, mario kart , picsss

zpeakabonk

Candy Cab Regular
Joined
Apr 30, 2011
Messages
292
Reaction score
0
Hello


er komt binnenkort een container binnen met volop Japanse arcade's

5x Taito Darius Burst EX versie 3290 euro per stuk inclusief BTW
2x Konami Metal gear Arcade 1999 euro per stuk inclusief BTW
4x Namco Mario Kart GP2 3900 euro per stuk inclusief BTW
2x Sega Afterburner Climax deluxe 3900 euro per stuk inclusief BTW

de container zal ergens mid december binnen komen in le Havre, shipping naar Nederland kan geregeld worden
info's en reservaties via Mail of Pm

Thanks Michael
 
metal gear arcade both sold
afterburner climax deluxe both sold
1 darius sold nog 4 te gaan
 
paar pics van een aantal cabs net voordat ze in de container gingen


sega block people

foto-110.jpg.gif


mario kart gp2

foto10.jpg.gif

volgende container in voorbereiding

img_2011.jpg.gif

let's go jungle
initial d6 twin
afterburner climax twin
sega dekaris, giant tetris
 
komen 6 mario karts in totaal binnen ik denk toch stiekem dat er 1 blijft staan thuis hahaha
 
yep, i darius burst is al gebleven, later waarschijnlijk ook nog een afterburner climax commander
 
Wat is nou precies jouw rol in deze zending/dit hele gebeuren?
 
Ja, vraag ik me ook af. No offense, maar je komt ineens met superheftige cabs aangezet. Voor mij komt dat out of the blue. Hoeft niks mis mee te zijn, maar je bent volgens mij een wat onbekende speler in deze handel?

Speel je tussenpersoon voor iemand, of heb je deze handel helemaal zelf opgezet?
 
hoi

koper en verkoper, meer in Frankrijk, maar ook in nederland etc
maar het zou voor iedereen eigenlijk maar goed moeten zijn, meer cabs, meer aanbod,betere prijzen.

misschien vind niet iedereen dit goed maar daar kan ik mee leven
uiteindelijk gaat het erom dat de cabs goed zijn, goed geprijsd zijn en geleverd worden


cheers Michael
 
Klopt je openingspost nog, qua aanbod en prijzen? Je noemt allerlei cabs (ID6 enzo), maar die staan niet in je lijstje.
 
hoi

prijzen kloppen

id6 komt met de volgende container, als het goed is staat dat ook vermeld
deze container komen de darius burst's, metal gears, afterburnrs, mario karts,
metal gears en afterburners al verkocht, 2 dariussen ook, gaan naar frankrijk toe, blijven 3 darius over en 4 mario karts op dit moment
blocks people gaat de kinder kamer in :mrgreen:

volgende container, 2 metal gears, 2 afterburner climax, 2 mario kart, lets go jungle, id6 twin, sega dekaris vewlix, and more

cheers michael
 
zpeakabonk":384knr0t said:
betere prijzen

Wanneer kunnen we die betere prijzen verwachten? Wel vette cabs!

Btw.begrijp ik nou goed dat dus een twin mario kart gp 2 €8000,- kost?
 
de betere prijzen heb je al, kijk maar naar de oude Darius prijs hier op het Forum die nu ook naar beneden is gehaald, naar een redelijke prijs

mario kart gp2 kost 7800 voor een twin, nadeel van mario is dat iedere idioot die dingen wil hebben en de inkoop prijzen aanzienlijk hoger liggen dan ander cabs,
ben bezig met een klant die er 4 wil hebben

maar 1990 voor een metal gear arcade is een goede prijs, 3290 voor een darius burst ex is ook een betere prijs als normaal

dus de prijzen zijn al naar beneden gehaald doordat er nu meer concurrentie is

en als de prijzen ineens wel lager kunnen betekent het gewoon dat de marge's te hoog waren en sommige mensen teveel betaald hebben en dat andere teveel winst op het oog hadden

maar no offense ieder is vrij om iets aan te bieden voor wat hij/zij een goede prijs denkt
vewlix cabs gaan er voor rond de 1600 uit, ben nu aan het kijken voor een volle container
 
Des te meer ik lees, des te vager het wordt :)

Lijkt wel of we in een supermarkt-prijzen-oorlog terecht gekomen zijn haha!

Mooi spul, maar veels te duur!
 
Back
Top