A
Anonymous
Guest
ruderudie":1l6gfq0j said:Ik vind een phantom ten eerste veel te duur voor een stuk plastic dat vaak scheurt, ten tweede vind ik dat je mvs op mvs speelt en aes op aes en ten derde is mijn board dalijk ongeveer 3x zo strak als een aes console 8) . Maar beschouw het eerste argument maar als mijn reden.
Ik vind persoonlijk dat mensen veel te veel poen betalen voor dat "consolizen". Het enige dat je moet doen is dat draadjes solderen van de jamma connector naar een powerconnector en scart connector. Bij sommige borden heb je zelfs de joystick connectors er al op zitten. Het enige dat nog een beetje poen kost is een goede voeding of eventueel een component video encoder bordje mocht je daar behoefte aan hebben, maar RGB scart is toch beter imho. Ik snap niet dat je zoveel poen neertelt voor een avondje hobbyen. Je draait zo in een avondje zelf zo'n ding in elkaar, maar om eoa reden hebben mensen hier toch honderden euro's voor over.