Marcosan30":ggydv1vc said:mijn oprechte excuses. maar ik moest dat grapje gewoon maken.
gelukkig heb ik weekend, want er komt momenteel weinig zinnings meer uit![]()
ChapDDR":2lxzfnkt said:Verander je nickname naar M. Bobson!
beau":auj4uwjq said:of Boney M
beau":3jdbvpo9 said:ChapDDR":3jdbvpo9 said:Verander je nickname naar M. Bobson!
of Boney M
misschien toch ook wel een beetje ongelukkig gekozen nickname. :roll:
cthulhu":2unisx8a said:Yep, hier in Nederland gebruiken we 220V, in Japan daarentegen 110V. Dat is dan ook precies de reden waarom Japanse (of Amerikaanse) apparaten een stepdown convertor nodig hebben als de voeding niet schakelt tussen 100 en 230V...wanneer je een 110V apparaat aansluit op ons lichtnet, wordt hij gefrituurd.
cthulhu":2ykg6zey said:Mooi!
Hier in Dordt hebben zit De Radiobeurs waar ik altijd componenten haal (heeft ook een webshop)...misschien ook zoiets bij jou in de buurt of Conrad?