DAY
TATE Mode Pilot
Voor welke game heb jij de console aangeschaft?
Ik heb de nes aangeschaft voor super mario bros. De snes voor street fighter 2. Ridge racer voor de playstation, sega rally voor de saturn, mario 64 voor de n64, soul calibur voor de dreamcast. Gran turismo 3 voor de ps2 en super mario sunshine voor de gamecube.
Ik heb de nes aangeschaft voor super mario bros. De snes voor street fighter 2. Ridge racer voor de playstation, sega rally voor de saturn, mario 64 voor de n64, soul calibur voor de dreamcast. Gran turismo 3 voor de ps2 en super mario sunshine voor de gamecube.