Over hardcore gesproken. Oude commodore met een moderne PC erin.
http://www.commodoreusa.net/CUSA_Store.aspx
Vooral de C64 is natuurlijk gewoon te leuk!!
http://www.commodoreusa.net/CUSA_C64.aspx
(keer of 10 refreshen bij een error. Site loopt niet helemaal lekker)
http://www.commodoreusa.net/CUSA_Store.aspx
Vooral de C64 is natuurlijk gewoon te leuk!!
http://www.commodoreusa.net/CUSA_C64.aspx
(keer of 10 refreshen bij een error. Site loopt niet helemaal lekker)