Anunaki
Shmup Veteran
Hi, zoals de titel al zegt.
Mijn Hantarex Polo 25" geeft verstoord beeld, niet de hele tijd heel erg maar erg genoeg om het niet te willen. Een capkit heeft dit niet verholpen en daar houden mij skills op.
Wie weet heeft iemand nog een goede liggen, dus bij deze mijn oproep.
Groeten Patrick
edit: verkeerde forum, wil een mod hem svp verplaatsen?
Mijn Hantarex Polo 25" geeft verstoord beeld, niet de hele tijd heel erg maar erg genoeg om het niet te willen. Een capkit heeft dit niet verholpen en daar houden mij skills op.
Wie weet heeft iemand nog een goede liggen, dus bij deze mijn oproep.
Groeten Patrick
edit: verkeerde forum, wil een mod hem svp verplaatsen?