What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[closed]WTB werkend Hatarex Polo 25 chassis

Anunaki

Shmup Veteran
Hi, zoals de titel al zegt.

Mijn Hantarex Polo 25" geeft verstoord beeld, niet de hele tijd heel erg maar erg genoeg om het niet te willen. Een capkit heeft dit niet verholpen en daar houden mij skills op.

Wie weet heeft iemand nog een goede liggen, dus bij deze mijn oproep.

Groeten Patrick

edit: verkeerde forum, wil een mod hem svp verplaatsen?
 
Volgens mij heb ik nog wel een monitortje liggen :mrgreen:

Is het trouwens voor een Midway kast?
 
ja het is voor de Killer Instinct of MK2, aangezien ik de polo niet goed krijg en mijn reserve monitor het helemaal niet doet.

Heb jij wat Has voor een leuke prijs?
 
Ik heb wel wat, maar of de prijs leuk is weet ik nog niet :mrgreen:

Het zijn die zo goed als nieuwe schermen waar ik er nog 2 van heb geloof ik. Ik zal wel ff kijken hoe en wat en ik kom er via pm nog wel op terug.
 
nou ik heb het beeld in jouw (voormalige?) KI gezien, dat zag er mooi uit

ik hoor t wel van je Has

, als iemand anders ondertussen een polo 25 chassis heeft, hoor ik t ook graag
 
Ik heb mijn reserve monitor aan de praat gekregen, die geeft perfect beeld.

Deze kan dus dicht, eindelijk doet de KI het nu goed :D :D :D
 
Back
Top