What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Citytrip Tokyo

En toen waren we weer thuis.

Maar wat een vette 10 dagen.
Op de heenweg al 3 goeie films gezien.
Daarna 4 dagen Tokyo, Akihabara, Ueno Park, odaiba, shinjuku etc. allemaal bekeken (noord, central en een beetje west Tokyo).
Toen door Naar Hakone aan mount Fuji.
Daar in een hotel met Onsen en heel veel lekker eten overnacht. De dag er op alweer door naar Kyoto voor een paar dagen. Toen waren we aardig tempelmoe. Zoveel als er daar staan. ipv Osaka (wat weer plat gezegd een grote stad is) door gereist naar Hiroshima voordat we terug gingen naar Tokyo dezelfde dag. Erg indrukwekkend.
5 uur terug naar Tokyo, en toen nog Shibuja en shinjuku verder bekeken voordat we teruggingen naar Nederland. 3 uur vertraging met het vliegtuig.
Snel omgeboekt naar een eerdere vlucht, en upgrade naar Comfort Class (totaly Free, omdat we lang zijn.)
waardoor we eerder in Nederland aankwamen die dag.
5 films gezien die vlucht. Ben daarmee ook weer lekker bij. :mrgreen:

Ik kan uren doortypen, over wat we allemaal gedaan hebben, en wat je allemaal beleefd. Het is zo anders dan Nederland. Ik heb een super vakantie gehad met mijn Broer.
Zal de foto's nog wel plaatsen.
 
Ik ben zeker op tijd weg.
Want ik zag beelden, waar ik ook gelopen heb van Kyoto. Daar wordt je niet vrolijk van.
 
He da dude,

Ik heb net al je foto's achterelkaar door ademloos zitten bekijken, wat een vreselijke vette ervaring moet dat zijn geweest!
Mooi om te zien dat de arcadescene daar very much alive is.

Thanks for the pictures :D ik mis nu wel mijn blast city :cry:
 
Ronnie krijgt 2 containers binnen wie weet zit er een blast bij.

Ondanks dat mijn broer weinig met gamen heeft, was hij ook wel onder de indruk.
Ik baal dat ik geen foto's heb van Ultra SF4. Maar ik denk door de drukte die bij die cabs waren.

Het was zeker een hele ervaring. Alles, van de supermarkt tot de tempels tot de gamecenters.
Alleen al een manga winkel met 7 verdiepingen vol comics dvd's en merchandise. Ik zie in nederland net 1 kast vol waar ik uit kan kiezen en 3x zo duur.

iedereen zegt once in a lifetime ervaring, nou ik hoop het niet. Wil graag weer terug.
 
He da dude,

Weet jij nu ook wie de vijfde toevoeging is in ultra sfIV? Naast Hugo, poison,Elena en rolento? :D
 
Nee sorrie. Ben niet thuis in alle namen. Heb me ook niet verdiept er in. Was meer; Hey alweer een nieuwe versie. ff in de rij. paar potjes ingemaakt worden en weer verder. damn wat zijn die lui goed
 
Man oh man wat mis ik het bij het zien van deze foto's toch vreselijk...
Super dat je het zo naar je zin hebt gehad man, awesome!
 
Da Dude":ns9poo5u said:
Het was zeker een hele ervaring. Alles, van de supermarkt tot de tempels tot de gamecenters.
Alleen al een manga winkel met 7 verdiepingen vol comics dvd's en merchandise. Ik zie in nederland net 1 kast vol waar ik uit kan kiezen en 3x zo duur.

iedereen zegt once in a lifetime ervaring, nou ik hoop het niet. Wil graag weer terug.

Dit somt het op! alweer een jaar geleden dat ik er ook was. Wil ook zo graag terug.

Kicken foto's, thanks!
 
Back
Top