Da Dude
Nozomi Elite
En toen waren we weer thuis.
Maar wat een vette 10 dagen.
Op de heenweg al 3 goeie films gezien.
Daarna 4 dagen Tokyo, Akihabara, Ueno Park, odaiba, shinjuku etc. allemaal bekeken (noord, central en een beetje west Tokyo).
Toen door Naar Hakone aan mount Fuji.
Daar in een hotel met Onsen en heel veel lekker eten overnacht. De dag er op alweer door naar Kyoto voor een paar dagen. Toen waren we aardig tempelmoe. Zoveel als er daar staan. ipv Osaka (wat weer plat gezegd een grote stad is) door gereist naar Hiroshima voordat we terug gingen naar Tokyo dezelfde dag. Erg indrukwekkend.
5 uur terug naar Tokyo, en toen nog Shibuja en shinjuku verder bekeken voordat we teruggingen naar Nederland. 3 uur vertraging met het vliegtuig.
Snel omgeboekt naar een eerdere vlucht, en upgrade naar Comfort Class (totaly Free, omdat we lang zijn.)
waardoor we eerder in Nederland aankwamen die dag.
5 films gezien die vlucht. Ben daarmee ook weer lekker bij. :mrgreen:
Ik kan uren doortypen, over wat we allemaal gedaan hebben, en wat je allemaal beleefd. Het is zo anders dan Nederland. Ik heb een super vakantie gehad met mijn Broer.
Zal de foto's nog wel plaatsen.
Maar wat een vette 10 dagen.
Op de heenweg al 3 goeie films gezien.
Daarna 4 dagen Tokyo, Akihabara, Ueno Park, odaiba, shinjuku etc. allemaal bekeken (noord, central en een beetje west Tokyo).
Toen door Naar Hakone aan mount Fuji.
Daar in een hotel met Onsen en heel veel lekker eten overnacht. De dag er op alweer door naar Kyoto voor een paar dagen. Toen waren we aardig tempelmoe. Zoveel als er daar staan. ipv Osaka (wat weer plat gezegd een grote stad is) door gereist naar Hiroshima voordat we terug gingen naar Tokyo dezelfde dag. Erg indrukwekkend.
5 uur terug naar Tokyo, en toen nog Shibuja en shinjuku verder bekeken voordat we teruggingen naar Nederland. 3 uur vertraging met het vliegtuig.
Snel omgeboekt naar een eerdere vlucht, en upgrade naar Comfort Class (totaly Free, omdat we lang zijn.)
waardoor we eerder in Nederland aankwamen die dag.
5 films gezien die vlucht. Ben daarmee ook weer lekker bij. :mrgreen:
Ik kan uren doortypen, over wat we allemaal gedaan hebben, en wat je allemaal beleefd. Het is zo anders dan Nederland. Ik heb een super vakantie gehad met mijn Broer.
Zal de foto's nog wel plaatsen.