Beatmaster-P":nqxgiwny said:Volgens mij is deze nog in goede conditie, op de foto te zien..
De game is het online gedeelte van de ps-3 versie,
helaas custom PC BMNi hardware, dus kan geen games wisselen..
Psykick":27fnfq09 said:Haha, het feit dat deze kast in nieuwstaat is en nu bij Ronnie staat zegt al genoeg over de populariteit van deze kast in Japan.
Leuke gimmick, maar moet je meer zien als een pachislo of zo, toffe decoratie.