A
Anonymous
Guest
R-Type":2ysbsazy said:Gungrave":2ysbsazy said:Kyrill":2ysbsazy said:Gungrave":2ysbsazy said:PSV wint met 1-0 van AC Milan door een doelpunt van jefferson Farfán in de 12e minuut!
YEAH!
Yeah inderdaad Aisatti speelde geweldig!!
Gomes had wat grabbel ballen maar toch keepte ie erg goed![]()
Dida ook, respect daarvoor. Echt geweldig keepte hij, zonde van die bal van Farfán voor hem.
Aisatti moest scoren =(
Als hij die ene bal had gescoord, was hij de jongste doelpuntenmaker OOIT in de CL.
Het gaat weer lekker met PSV na een matige start van het seizoen.
Ze staan weer bovenaan in de Eredivisie, bovenaan in de poule van de CL![]()
Groningen > PSV > Milan
![]()
Let maar op bij de return, Groningen word af-ge-SLACHT!