What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

CF setup voor Sega net dimm

Sp33dFr34k

1CC Aspirant
Reaction score
0
Hierbij te koop aangeboden.

Een CF setup incl. CF kaart en software om games te flashen (komt van AMB af).

Kan gebruikt worden voor Naomi, ik heb hem gebruikt op Naomi en werkt verder perfect.

Deze is helemaal custom gemaakt, dus geen troep. Ziet er erg netjes uit, ondanks wat je van AMB denkt.

cf_adapter_zps109fe5f7.jpg

Vaste prijs: €90

Is dit getest op Chihiro? Ik twijfel aan die bewering, maar please prove me wrong.

Shit, ik weet het niet zeker, hij adverteert er wel mee op AMB als zijnde compatible met alledrie, maar lijkt een nieuwere revisie?

naomi_chihiro_tri_cfadapter.jpg

Aangezien die post van hem pas van dit jaar is vermoed ik dat deze dan anders is en alleen Naomi kan ondersteunen.

Excuses voor de verwarring, ik pas het even aan omdat ik er niet zeker van ben.

Dacht dat deze desalniettemin best populair waren? Heb er een buts meer voor betaald iig.

Ja, maar sinds de komst van Raspberry Pi zijn deze zo goed als overbodig geworden. Voor het geld wat jij er voor vraagt heb je een RP met lcd scherm en alle games op één kaartje.

Ik had er zeker interesse in gehad als deze ook Chihiro kon, maar dat kan alleen het nieuwe model geloof ik.

Wel zijn deze handig voor exploitatie, waar het maar één game hoeft te draaien en letterlijk de GD-Rom vervangt. Ik zit nog te twijfelen. Succes!

Gebruik ik nu zelf ook inderdaad, het vereist wel wat meer getweak en is wat foutgevoeliger dan deze CF oplossing. Dat is letterlijk plug en play. Maar je moet inderdaad wel even een nieuwe game flashen als je wil wisselen.

Nouja, hij ligt verder ook niet in de weg ofzo dus komt wel goed :)

De Sega CF oplossing was ook echt bedacht om de GD-ROM drive uit de keten te halen, omdat die drives constant spinnen en daardoor sneller kapot gaan dan een CF oplossing. Verder blijft alles hetzelfde, alleen is de GD-ROM disc nu vervangen door een CF card met de game erop.

Klopt, het is iig een stuk sneller stiller en betrouwbaarder ook.

Maar hier is denk ik iedereen over op rpi zo te merken, zal hem binnenkort op ebay gooien.

Back