General Wong
Combo Keeper
Ik was net aan het rondneuzen op ebay naar shmups voor de Japanse Dreamcast, aangezien ik binnenkort toch een VGA wil kopen om op mijn monitor te kunnen spelen en het me dan wel vet lijkt om een paar vette shmups paraat te hebben staan. Maar toen ik naar Castle no Shikigami 2 zocht kwam ik opeens bij een PAL release van deze game voor de PlayStation 2 uit. Op de een of andere manier is deze helemaal langs me heen gegaan. Uiteraard heb ik mezelf niet in kunnen houden en direct op nu kopen geklikt. Ik heb hem dus pas net gekocht/betaald, dus ik weet niet wat ik er zelf van vind, maar ik zou graag jullie mening horen over dit spel.