What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Call of Duty 4

idd Ken, COD4 op Live doet nog een beetje moeilijk...

Ik heb de singeplayer campagne nu dus 1 keer uitgespeeld en ik moet nog twee laatste levels op veteran... maar die zijn wel zo frusterend moeilijk dat ik het er lekker bij laat zitten. Dus ben nu reeds een aantal dagen begonnen met de multiplayer modus.

Gave game in ieder geval.... voorlopig voor mij de 360 game tot de jaarwisseling!

Heeft iedereen gisteren de message of the day gezien bij COD4? Ze zijn hard bezig om de online problemen op te lossen!
Ach als het niet werkt heb ik vanaf nu Assasins Creed ;)

Beste FPS is nog altijd Unreal Tournament. Maar goed. CoD4 is de beste FPS op een console.

Console had ik het ook over.

Roy doe nou niet zo vervelend en gooi die Mario aan vanavond.

Ken":233yakkw said:
Console had ik het ook over.

Roy doe nou niet zo vervelend en gooi die Mario aan vanavond.
Ik zit te twijfelen. Wat is er nou zo goed aan SMG?

Ik ben nu rank 55 en kan dus niet meer hoger. Nou ja, of je begint overnieuw wat dus ook kan. Maar dan ben ik alle wapens, perks, etc kwijt...mooi niet dus ;)

Moet nog beginnen met MP, hoewel ik de BETA wel behoorlijk heb gespeeld. Maar de SP is duidelijk de beste FPS van het moment. Alles hierin is vet, echt alles. Die boot en daarna autorit... subliem. All ghillied up, 1 van de beste levels die ik ooit in een FPS gespeeld heb.

Zo gewelddadig en genadeloos... het is gewoon genieten!

Call of Duty 4 is het spel van 2007, het heeft een nieuwe standaard gezet en Halo naar de tering getrapt.

Denk ik.

Absoluut mee eens... Ik heb Halo 3 meteen ingeruild toen ik COD4 ging halen.

All Ghillied Up is inderdaad een top level. Wat dacht je van het level Death from Above :twisted: nog nooit was het mogelijk in een game om met een AC-130 gunship de mensen op de grond gek te maken....

MP is ie ook erg goed... de meeste maps zijn ook tof, op een tweetal na. Ik ben nu level 28.

Death from above vond ik zelf iets minder. Het was wel origineel en goede afwisseling, maar ik vond het zelf wat onduidelijk. Soms zat ik echt tevergeefs hostiles te zoeken. Later kreeg ik pas de 'hang', en speelde ik er goed doorheen.

Maar het gaf zeker wel een machtsgevoel.

Baaahaaaap! Net level 30 of 31 gehaald. Heb nu eindelijk de Killer Challenges :twisted:

Ik had CoD eindelijk binnen vorige week.... RODE RINGEN!!! 2e keer.
Dus het duurt voor mij weer 2 weken ofzo... dan de PS3 maar weer aanzetten 8)

Lol ik heb nog amper online gespeeld ben nog druk met de SP bezig vandaag uitgespeeld en nu nog even op veteran doorlopen, alhoewel EVEN :P

Ben nu voor de 2de keer rond aan het gaan op de MP. Zit na 2 dagen alweer op lv 25. Maar vanaf lv 30 gaat het een stuk trager :(

Ben nu door de SP op hardened heen, en ga nu voor de MP mode. Hang nog op level 13 ofzo.

Pff met veel pijn en moeite ben ik bij Death from Above op veteran het valt me echt niet mee een mission te halen.

Blackdragon, stop er maar gewoon mee ;) het is echt een frustrerende kutgame op Veteran.

Ik ga nu dan ook alleen maar voor de MP!!! Weinig tijd gehad de laatste tijd :( moet mijn tijd verdelen over Assassins Creed , COD4 en Mario Galaxy

Back