What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

cabinet bankjes

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Graag zou ik willen weten welke soorten bankjes er zijn, liefst foto's.
En kan ik er met m'n 1,87 meter wel met m'n benen onder de cab komen?
 
hier even een idee;

hooghte krukjes zijn: 42 cm en zitvlak is 37/37cm.
zijn er in de kleuren rood en blauw.
img2484k.jpg

img2483x.jpg

Dan moet je je lange benen maar even aan de kant leggen :) , maar is volgens mij geen probleem.
 
Bedankt!!
Dit zijn de originele bankjes die ronnie ook verkoopt? hij had het ook over grijze n.l

denk dat ik beter twee eenpersoons kan kopen dan een twinseat, die kun je dan nog verplaatsen als je meerdere kasten hebt.

Wel jammer dat er geen merknaam op staat, kan net zo goed van de ikea zijn dus eigenlijk.

Nogmaals bedankt almighty,
 
Dat dacht m'n vriendin ook al :lol:
Wat; ''heb je 30 euro betaald voor dat krukje!'', ach vrouwen begrijpen dit toch niet haha.
Maar het stof wat gebruikt wordt is wel van goede kwaliteit en onder op het krukje staat zeker wel een merk 😉
 
30 euro valt nog mee,,hoe kan dat?

via ronnie:

Kruk enkel - 69 euro
Kruk dubbel - 159 euro

of zijn deze toch een ander soort?
 
Redneck":2vvk7e26 said:
30 euro valt nog mee,,hoe kan dat?

via ronnie:

Kruk enkel - 69 euro
Kruk dubbel - 159 euro

of zijn deze toch een ander soort?

yen ligt nu hoger en misschien andere leverancier.
 
Shit,,,die zien er ook heel erg mooi uit. dilemma dilemma... :?:
 
Precies, Daar wil ik er ook nog wel eentje van. Maar niet voor E 159,- 😉
 
goatboy":7rjdpcj8 said:
Precies, Daar wil ik er ook nog wel eentje van. Maar niet voor E 159,- 😉
same here, en dan ook graag een rode.
Dat blauw lijkt mij iets minder.
 
Prijs vind ik ook wat hoog maar dat hangt uiteindelijk van de kwaliteit af.
Dus daar kan ik pas over oordelen als ik er een heb,time will tell.
 
Back
Top