Rano
TATE Mode Pilot
Ik weet het. Ik begeef me op glad ijs door een topic te maken over dit spel. Ik weet het, het is mainstream, het is geen Japanse 2D shump die onmogelijk voor 100 Yen uit te spelen is. Maar deze game trekt mijn aandacht.
De game wordt ontwikkelt door Rockstar Vancouver, bekend van eigenlijk alleen Midnight Club II. Je kruipt in de huid van een nieuwe leerling op een soort van kostschool. Een kostschool met een rector die denkt dat alles koek en ei is. Je hebt natuurlijk van die stoere, blonde, studs (type Face, A-Team) die groentjes hard aanpakken. Als newbee op de school moet je je weg zien te vinden.
Check de "An Introduction to our Glorious Institution" trailer hier.
Kijken er nog meer mensen uit naar deze titel?
De game wordt ontwikkelt door Rockstar Vancouver, bekend van eigenlijk alleen Midnight Club II. Je kruipt in de huid van een nieuwe leerling op een soort van kostschool. Een kostschool met een rector die denkt dat alles koek en ei is. Je hebt natuurlijk van die stoere, blonde, studs (type Face, A-Team) die groentjes hard aanpakken. Als newbee op de school moet je je weg zien te vinden.
Check de "An Introduction to our Glorious Institution" trailer hier.
Kijken er nog meer mensen uit naar deze titel?