What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

bulletreflektie zoals gigawing

ZeMMiK

TATE Mode Pilot
Reaction score
0
Hello,

Sinds Nozomimeeting begrijp ik pas hoe Gigawing werkt, en ik heb tevens MarsMatrix ontdekt
beide van Capcom. Zijn er nog meer (bullet-hell) shooters waar je lekker bullets kan opsucken
of reflecteren?

Let me know.

Ikaruga
Psyvariar
Espgaluda I & II
Radiant Silvergun

Inferectooo stoooooomuuu!!!

homura op de taito type x. er is ook een ps2 port van

eens effe allemaal bekeken en Espgaluda sprak mij het meeste aan.
Dank.

Espgaluda heeft eigenlijk maar één manier om bullets te absorberen. Gaat vooral om het timen, zal het je morgen ff laten zien.

Ik heb zelf troublewitches neo nog ontdekt. Gold coins in games are kewl 8)

ZeMMiK":2e65cfza said:
Ik heb zelf troublewitches neo nog ontdekt. Gold coins in games are kewl 8)

:) Die heb ik ook op de 360, leuk spel.... toch eens weer wat energie in stoppen.

Ga ook maar eens wat spellen proberen, maar ik heb (helaas) tot nu toe niets gevonden wat ik net zo vet vond als GigaWing.... zelfs deel 2 haalt het niet bij deel 1, al is die ook super :)

Gigawing generations op de type x is ook top

beau":1ny2a9au said:
Gigawing generations op de type x is ook top

Jaja moet ik nog proberen :) is een vertical shooter, vandaar dat ik hem nog niet getest heb :(

Ken":2jvoc07j said:
Espgaluda heeft eigenlijk maar één manier om bullets te absorberen. Gaat vooral om het timen, zal het je morgen ff laten zien.
bullets te absorberen WTF? tell me more..

Back