What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Brook Converters en Universal Fighting Board

Akuma2000

TATE Mode Pilot
Ik wilde een Brook Universal Fighting board in een stick doen (upgrade van oud PS360+ bordje) en hun super converters zijn ook super handig.
Maar ze zijn best lastig te verkrijgen hier in NL/BE.
Heb ze daarom maar ingekocht en beschikbaar gesteld in mijn shop (eind volgende week op voorraad):

brook_logo.png

Voor Nozomi leden kan ik een kortingscoupon geven, je kan me daarvoor een PM sturen :)

Wat Super zeg! Ze zijn inderdaad moeilijk te verkrijgen, zal hiervan zeker gebruik van maken :D thanks for this 👏

7medsN4.jpg

https://www.highflow.nl/brook.html

Voorraadje is binnen! Vergeet niet mij een PM te sturen als je wilt bestellen :)

We verkopen de versie met headers/connectors btw.

fak ik zoek dus een ps3 naar xbox360 converter. Ze hadden vroeger zo'n witte geloof ik speciaal voor evo.

PS3 -> XBOX360 converter zie ik niet meer in de inkooplijst.
Ik ga vragen of het nog leverbaar is, dan laat ik het hier weten.

Kan ook een cronusmax plus proberen

Deze was toen speciaal alleen voor Evo, limited edition waren er maar 65 van gemaakt dus gaat em niet worden

brook_ps3-4_to_x360.jpg

Brook heeft iets super vets, een DRAADLOZE fighting board!

Nu te pre-orderen bij HighFlow:

68667413_3107740632599474_7082750440923725824_o.jpg

Kan je binnenkort met je stick op de bank spelen zonder gedoe met kabels, hoe vet is dat :D

Akuma2000 said:
Brook heeft iets super vets, een DRAADLOZE fighting board!

Nu te pre-orderen bij HighFlow:

Kan je binnenkort met je stick op de bank spelen zonder gedoe met kabels, hoe vet is dat :D

10ms lag vet? 😉
Of valt het mee?

Niet meer dan een standaard PS4 controller, zelfs minder (zie test in Youtube video in productomschrijving) :)

Back