What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Break out Kings

Waanzinnig he, vooral de episode van vorige week met die trein-heist, wat een rollercoaster was dat .... wat je zegt ..... blijft goed.
 
Walter White: "You clearly don't know who you're talking to, so let me clue you in: I am not in danger, Skyler. I am the danger. A guy opens his door and gets shot, and you think that of me? No! I am the one who knocks! "
 
Wat is de serie weer op dreef. De verwachtingen lagen natuurlijk hoog voor het laaste seizoen en met welk een gemak wordt aan dat verwachtingspatroon voldaan.

Talking bad is een aardige talk-show van 25 min. Lekker afkicken na een aflevering is dat. Ook leuk om de cast daarin tegen te komen.
 
ElPancho":1pt935dh said:
Wat is de serie weer op dreef. De verwachtingen lagen natuurlijk hoog voor het laaste seizoen en met welk een gemak wordt aan dat verwachtingspatroon voldaan.

Amen!
 
Eerste 2 afleveringen gezien van Fargo.

Sfeer van de film perfect gevangen en super coole acteurs (Billy Bob Thornton)met dito teksten. Kijken gasten !

En GoT is bezig met het beste seizoen tot nu toe imho.
 
ElPancho":2wzmsf83 said:
Eerste 2 afleveringen gezien van Fargo.

Heb de film ook ooit gezien en de serie doet 'm echt eer aan. Coen brothers stijl all the way.
 
Back
Top