Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
ik las IMDB, en meetsal al zulke het onderstaande schrijven moet het wel goed zijn
Ik ben benieuwd, lompe actie is wel me ding.
It's a show about US Marshals who track down escaped convicts by using a team of other convicts for absolutely no reason. Nothing about the basis of this show makes any sense. The only conclusion I can come up with is that there's an untold back story regarding the two marshals and how nobody else will work with them because they are so terrible at their job that they need criminals to help catch criminals. Every episode is the same. Somebody breaks out, they come up with a list of places that person might be going and then they catch him. So why are other criminals offered reduced prison sentences when they have no special skills that could aid in the capture of these fugitives? Probably because it's the only way to come up with a different hook from every other police drama on television. Avoid this show.
Na het kijken van 'Prison Break' hadden wij hoge verwachtingen en zijn er vanavond lekker voor gaan zitten.
Neh niet ons ding en alles moet gebeuren in 40 min. en er zit geen doorloop in t.v.m 'Prision Break' (of Heroes/Lost)
Ook de acteurs spreken ons niet echt aan en aflevering 3 was de beste en dat is dan ook mede mogelijk gemaakt door T-Bag (wat een gast 8) )
Helaas maar niks voor ons
o.k misschien ons oordeel iets te snel maar we vergelijken het met top series als 'Prison Break', 'Lost', en 'Heroes' waar je meteen vanaf de eerste aflevering helemaal lekker in zit en graag de tweede serie van wil kijken.
Hopen dat de nieuwe 'V' beter is
ps: als iemand anders nog goede serie's kent dan houden we ons aanbevolen
Yep had ik ook al na de pilot van Breakout Kings. Snel de afl. met Teabag gekeken (geen spijt van, idd wat een gast) en verder snel vergeten.
Weeds is net weer met een nieuw seizoen begonnen, top-serie.
Forbydelsen aka The Killing, het Deense origineel dan, de US remake moet je zien te vermijden.
True blood is weer begonnen, is ook een heel aardige serie. (1 vd mooiste leaders ooit, maar daar kijk je een serie niet voor ;-) )
Fallen Skies is een nieuwe (s-f) serie. Dingetje van Spielberg geloof ik. Niet super, maar kijkt wel aardig weg.
Luther van de BBC is best heel erg goed te noemen.
Game of Thrones vond ik ook goed.
Maar eigenlijk is alles tijdverdrijf totdat Breaking Bad en Dexter weer beginnen (vlak na de zomer d8 ik).
Weeds en Breaking Bad hebben hele erge cliff-hangers aan het einde van elk seizoen, gegarandeerd dat je door wilt kijken.
aan de acteurs van breakout kings moet je even wennen, net als de eerste paar prison breaks,maar ik vind het wel een lekkere serie om snel te kijken tijdens een vrij uurtje . Ik twijfel of hij het tweede seizoen gaat halen.
Ook bgeonnen aan de killing. 1e 2 afleveringne gezien en vond het acteren we aardig., weet verder nog niet waar het naar toe gaat.
The event net uit gezien, was een aardige V-kloon...
Nu beginnen met breaking bad, (jaja eindelijk onno!) en ook veel goeds gehoord over game of thrones
Van de anderen weet ik het niet maar ik dl ze uit nieuwsgroepen en stream ze vanaf mijn pc naar de huiskamer. Xtreamer is de mediaplayer die ik gebruik. Speelt alles wat ik voor z'n voeten gooi.
Heul benieuwd wat je van Walther White en Mr. Pinkman vindt Ronnie !
OK, een collega van me kijkt wat series via een site Caprica enzo. ben ff de link kwijt. daarom dat ik het me afvroeg
Ik moet nog steeds beginnen met Dexter Seizoen 4.
Zo heb ik nog Dollhouse liggen, maar ben nog niet echt begonnen. iemand dit gevolgd. Is het wat?
Gisteren een einde gekomen aan de cliffhanger van het laatste seizoen van Breaking Bad.
Wat kan een jaar toch lang duren
Wil niet aan spoilers doen (nou ja .... een beetje dan.... spoiler alert dus!) maar ik vond het een prima aflevering weer. The box cutter scene was niet heel vernieuwend natuurlijk maar door het contrast (stoicijnse Gus en rambling Walt) en out of this world camera-werk, werkte de scene goed.
Saul de advocaat was ook weer goed voor een paar pracht-quotes (You got a passport, right?)
Maar Aaron Paul ...... wat is die ijskoud de shine van Bryan Cranston (Walther) aan het stelen, top hoe hij Jesse speelt, de boxcutter scene maar ook de Dennies scene .....
J: "We're all on the same page."
W: "And what page is that?"
J: "The one that says I can't kill you, but you'll sure as shit wish you were dead."
Kan niet wachten op de rest van het seizoen, tempo, camera en lol momenten (maat-sticker op Kenny Rogers-shirt) is weer als vanouds.
Naar aanleiding van de goede woorden over breaking bad, heb ik sz1 ook maar even gedowned, in afwachting van the walking dead sz 2 (13 afleveringen woohooo!!)
Moet zeggen dat het een hele leuke serie is idd, alleen nog maar de pilot gezien, blij verrast.