beau":2nm9bq5p said:Ik bedoelde meer de baard van dude
Net een pratende kut
Is goed hoor plak ik hem op mijn zakDa Dude":21bpby7g said:Ik zal hem afscheren en er een toupet van maken![]()
![]()
En dan ben je nog op het braafste arcade-gaming-forum ter wereldshootem":20jwix43 said:asociaal taal gebruik
Naomi":2wf5fb6i said:We zitten NIET antikraak, we huren dit wel tegen culturele prijzen.
Als de stichting geld middelen heeft stoppen we dit allemaal terug in het museum en zo blijven we groeien.
De stellingen zijn bewust gekozen zodat we heel veel kunnen laten zien en niet de helft of meer in opslag staat.
De opmerking dat een scherm over een scherm plakken niet museaal is daar ben ik het mee eens, binnenkort moet er snel een oplossing gezocht worden maar op dit moment kunnen we geen goede monitor vinden (wordt dus waarschijnlijk een TV)
OK, was ik verkeerd geinformeerd.We zitten NIET antikraak, we huren dit wel tegen culturele prijzen.
Ik vind het altijd leuk in het museum. Zaten jullie dichter bij had ik me zeker aangemeld als vrijwilliger.Vrijwilligers zijn altijd welkom en kunnen zich aanmelden.
Naomi":3hnunv6j said:We zitten NIET antikraak, we huren dit wel tegen culturele prijzen.