Rano
TATE Mode Pilot
Ik heb voor Sint Nikolaas 2100 MS Points gekregen. Op aandringen van mijn vriendin Bomberman Live gekocht. Want dat heeft ze ooit wel eens gespeeld en dat was tof. Gehoorzaam als ik ben, Bomberman Live aangeschaft.
OMFG! Wat een heftig (simpel) verslavend spel zeg! Ik schaam me diep. Echt heel diep. Ik had voor vandaag nog nooit een Bomberman gespeeld :|
Ik raad iedereen aan deze titel aan te schaffen voor 800 MS Points!
OMFG! Wat een heftig (simpel) verslavend spel zeg! Ik schaam me diep. Echt heel diep. Ik had voor vandaag nog nooit een Bomberman gespeeld :|
Ik raad iedereen aan deze titel aan te schaffen voor 800 MS Points!