A
Anonymous
Guest
Hey!
Als ik zo nu en dan rondkijk op het forum, kom ik soms van die blokjes tegen, waar eigenlijk letters of tekens horen te staan. Komt dat door de taalpakketten die ik heb geinstalleerd?
Volgens mij waren het Japanse tekens...
Kan iemand mij hier aub mee helpen? Thx alvast!
- Gungrave
Als ik zo nu en dan rondkijk op het forum, kom ik soms van die blokjes tegen, waar eigenlijk letters of tekens horen te staan. Komt dat door de taalpakketten die ik heb geinstalleerd?
Volgens mij waren het Japanse tekens...
Kan iemand mij hier aub mee helpen? Thx alvast!
- Gungrave