What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Blokjes ipv tekens?

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Hey!

Als ik zo nu en dan rondkijk op het forum, kom ik soms van die blokjes tegen, waar eigenlijk letters of tekens horen te staan. Komt dat door de taalpakketten die ik heb geinstalleerd?
Volgens mij waren het Japanse tekens...

Kan iemand mij hier aub mee helpen? Thx alvast!

- Gungrave
 
Mijn signature zijn Japanse karakters, dus als je die niet goed kunt zien moet je even Japans installeren.
 
Ken":1t69qasg said:
Mijn signature zijn Japanse karakters, dus als je die niet goed kunt zien moet je even Japans installeren.

Dat dacht ik dus al, maar hoe en waar doe je dat Japans installeren precies dan?
Thx alvast :)
 
Back
Top