What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Bleedingviolin : Ricepuppet

Ik vind deze veel te druk, komt de character art niet ten goede.
Voor de rest altijd respect voor je werk!
 
Psykick":2pqg5c94 said:
Ik vind deze veel te druk, komt de character art niet ten goede.
Voor de rest altijd respect voor je werk!

Heh, de een zegt altijd te druk, de ander zegt altijd dat het te leeg is :)

Maar ja, voorkeuren, iedereen heeft ze :mrgreen:
 
Da Dude":3sv01yhm said:
Die vind er mooi gelukt.
Vette Kong op de NES

thanks man. Ik vind 'em zelf niet helemaal; meer omdat ik natuurlijk m'n gehele creativiteit er niet in kwijt kon. Ik prefereer eigen ontwerp, natuurlijk.
 
Da Dude":3g0q0sad said:
De controller mag nog wel iets meer. Maar kong met de kleuren is mooi gevonden

lol

Net op een ander forum zei iemand precies hetzelfde :lol:

Maar om mezelf te quoten van dat ander forum;

Ik had eerst hetzelfde silhouet van Kong erop gezet, maar ik vond het niet mooi. Dit is simpeler en past er meer bij.
 
Back
Top