What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Blast City met 001 Loom en meerdere opties

Marcosan30

Shmup Veteran
Joined
Apr 28, 2012
Messages
1,254
Reaction score
0
Location
Steenwijk (Nederland)
Hallo Nozomileden,

Wegens ruimtegebrek vanwege de aankoop van verschillende cabs doe ik nu een van mijn cabs weg.
Specs Blast City:

- 100% technisch in orde en in nette staat (zowel binnen als buitenkant schoongemaakt)
- Originele trisync monitor, Nanao MS-2933 (welke erg zeldzaam is)
- Prijs : 595 euro voor nozomileden
- uitgerust met befaamde 001-loom (600-7143-001) hierdoor geschikt voor zowel Jamma als JVS

Optioneel, maar alleen verkrijgbaar bij cabinet voor koper (niet los te koop) :

- stepdownconverter (220-110, 300 watt) : 40 euro
- Atomiswave moederboard : 150 euro (je krijgt er een loom bij voor 5 button support)
- Atomiswave games (wel bootleg maar prima werkend): 20 euro per stuk
keuze uit Fist of the North star, Demolish Fist, Metal Slug 6, Dolphin Blue, Knights of Valour
- CPS2 all in one versie Street fighter II anniversary edition (black board): 250 euro (gratis kick harness)

Bij deze enkele foto's (meerdere op aanvraag beschikbaar):
itf8OT831RhiQ.JPG

iCEQXqAUTSkMd.JPG

im24N9WbGTGJP.JPG

iOwMxIMXPTsSD.JPG

ibnv2tCbFGylo2.JPG

ib1sUZGPdoWKfH.JPG

iZsFKSxrtb5wt.JPG


Heb je interesse laat het even weten en misschien is al dit moois voor jou. Ik geef duidelijk de voorkeur aan ophalen, want dan kun je alles eerst testen :D
 
En laat ik nu net mijn vrouw beloofd hebben dat ik bij aankoop van een nieuw exemplaar er ook 1 weg zou doen.
Het werd haar een beetje te gek in huis :D
 
Ik had er vier; Hydro Thunder, Killer Instinct, Blast City en een new Net City.
En ik heb stiekem momenteel een sitdown racer op het oog, maar mijn vrouw was het 'kabaal' en de tijd die ik ermee bezig was wel zat, het werd ook wel een beetje te gek :oops:

Momenteel heb ik de Blast City nog en de New Net City, de andere twee kabinetten heb ik verkocht.
Echter heb ik het geld alweer 'geïnvesteerd' in andere arcade spullen (een Lindbergh, een Ringwide en een Triforce) :oops:. Als ik deze binnen heb wil ik wel een aantal foto's maken (ben over het algemeen nogal bescheiden, maar wel helemaal gek van arcadespullen). Lindbergh is wel speciaal namelijk draait Virtua Fighter 5 Final Showdown, de Ringwide wil ik gaan gebruiken voor een Sega Sonic All star Cab.
Triforce voor Mario kart GP.

Ik probeer zelf momenteel wanhopig weg te blijven van buy and sell forums 😉
 
Helaas ben je al overboden via een andere site.
Het cabinet gaat gezien de staat waarin het is niet voor minder weg dan 595 euro :)
 
Haha is begrijpelijk. jammergenoeg ver boven mn budget :(
 
Back
Top