Marcosan30
Shmup Veteran
Hallo Nozomileden,
Wegens ruimtegebrek vanwege de aankoop van verschillende cabs doe ik nu een van mijn cabs weg.
Specs Blast City:
- 100% technisch in orde en in nette staat (zowel binnen als buitenkant schoongemaakt)
- Originele trisync monitor, Nanao MS-2933 (welke erg zeldzaam is)
- Prijs : 595 euro voor nozomileden
- uitgerust met befaamde 001-loom (600-7143-001) hierdoor geschikt voor zowel Jamma als JVS
Optioneel, maar alleen verkrijgbaar bij cabinet voor koper (niet los te koop) :
- stepdownconverter (220-110, 300 watt) : 40 euro
- Atomiswave moederboard : 150 euro (je krijgt er een loom bij voor 5 button support)
- Atomiswave games (wel bootleg maar prima werkend): 20 euro per stuk
keuze uit Fist of the North star, Demolish Fist, Metal Slug 6, Dolphin Blue, Knights of Valour
- CPS2 all in one versie Street fighter II anniversary edition (black board): 250 euro (gratis kick harness)
Bij deze enkele foto's (meerdere op aanvraag beschikbaar):
Heb je interesse laat het even weten en misschien is al dit moois voor jou. Ik geef duidelijk de voorkeur aan ophalen, want dan kun je alles eerst testen
Wegens ruimtegebrek vanwege de aankoop van verschillende cabs doe ik nu een van mijn cabs weg.
Specs Blast City:
- 100% technisch in orde en in nette staat (zowel binnen als buitenkant schoongemaakt)
- Originele trisync monitor, Nanao MS-2933 (welke erg zeldzaam is)
- Prijs : 595 euro voor nozomileden
- uitgerust met befaamde 001-loom (600-7143-001) hierdoor geschikt voor zowel Jamma als JVS
Optioneel, maar alleen verkrijgbaar bij cabinet voor koper (niet los te koop) :
- stepdownconverter (220-110, 300 watt) : 40 euro
- Atomiswave moederboard : 150 euro (je krijgt er een loom bij voor 5 button support)
- Atomiswave games (wel bootleg maar prima werkend): 20 euro per stuk
keuze uit Fist of the North star, Demolish Fist, Metal Slug 6, Dolphin Blue, Knights of Valour
- CPS2 all in one versie Street fighter II anniversary edition (black board): 250 euro (gratis kick harness)
Bij deze enkele foto's (meerdere op aanvraag beschikbaar):
Heb je interesse laat het even weten en misschien is al dit moois voor jou. Ik geef duidelijk de voorkeur aan ophalen, want dan kun je alles eerst testen