What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

blackdragon's playground

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Binnenkort even foto's van alles wat ik heb en me game kamer die ik nog moet inrichten helaas woon nog niet zolang in dit huis.

Maar dit zijn iig de aanwinsten die ik vandaag heb binnengekregen alvast.

Mortal Kombat Action Figures:

6327xat.jpg


5zoornk.jpg



Sega Game Gear met 7 spellen:

53u61x0.jpg


6cg2omb.jpg


67ilhfn.jpg


En Paper Mario:

675o279.jpg
 
Ben jaloers op je Paper Mario 😉
Ik moet nog even geduld hebben.
 
Oke hier even de Xbox games die zijn eigenlijk van mij en vriendin samen:

img1121wc7.jpg


img1148ua5.jpg


Zal morgen even foto's maken van de Wii als eerste en andere consoles volgen nog en hoop dat ik binnenkort mijn gameroom kan afmaken dan krijgen jullie daar ook foto's van.
 
almighty":1jp85e2g said:
Ben jaloers op je Paper Mario 😉
Ik moet nog even geduld hebben.

Ik heb nog een usa papieren mario voor de wii liggen, als iemand die nog zoekt stuur maar een PM want het is niks voor mij.
De oude snes mario rpg is de shit alles daarna trek ik echt niet. Misschien word ik wel een oude lul ;)
 
Paper mario voor de N64 is ook wel leuk.

Begint er leuk uitezien dragon, maaar spellen van je vrienden in je collectie ?
heb je ze gejat van ze ofzow.

mischien ook leuk om een foto te zien waar je je collectie bewaard, leuk plankie of kast of heb je ze altijd op de grond ?

ik ben wel benieuwed :)
 
ZiEk":3hbxe8g0 said:
Paper mario voor de N64 is ook wel leuk.

Begint er leuk uitezien dragon, maaar spellen van je vrienden in je collectie ?
heb je ze gejat van ze ofzo
Zijn van hem en z'n vriendin samen.
 
Begon al te twijfelen, maar staat er goed vriendin.

Komt eraan waar ze staan, alleen duurt het altijd even bij mij met foto's te maken. Meestal kom ik laat op de avond nog eens van o ja had foto's moeten maken en dan krijg je geen mooie foto's.

Morgen dus de foto's van de Wii met alle random hardware en spellen erbij. Verder zal ik kijken of ik de Snes en Xbox nog even op foto kan zetten met een paar Snes spellen.
 
Even een Atari 2600 aangeschaft met spellen:

Atari 2600 met spellen en 2 controllers:

2qbx3qa.jpg


2z3tpfl.jpg


mrxqo2.jpg
 
super retro, zo'n Atari 2600...moet ik ook nog steeds hebben.
Ik had ooit de eerste, zo'n woody...helaas weggegeven.
damn!
Dit was mijn aller1e console..leuk om die oude toppers weer te zien.
Jungle Hunt, Dig Dug, Pole Position...
meteen is op e-bay kijken.
:D
 
lekker veel retro maat. die atari heb ik ook, erg gaaf ding. je hebt er wel veel spellen voor overigens. :) speel je er nog wel eens op?
en een vriendin die ook gewoon games koopt? dan ik moet toch eens op zoek naar een nieuwe die niet alleen gek gaat op braintraining en nintendogs...
 
Zo maar weer eens wat van de Wii posten het is niet alles maar zit in een verbouwing dus het is een rotzooitje hier.

Hier eerst even een indruk van mijn WiiWare en Virtual Console titels. Dit is niet alles sommige staan op de SD card.
wii1.JPG


wii8.JPG


De Nintendo Wii zelf
wii2.JPG


De controllers, guns en stuurtjes
wii4.JPG


wii10.JPG


wii11.JPG


Even snel mijn Wii spellen vanaf de muur
wii3.JPG


wii9.JPG


En hier wat duidelijk overzicht van de spellen
wii5.JPG


wii6.JPG


wii7.JPG


wii12.JPG


wii13.JPG


wii14.JPG
 
Mooie collectie Wii games 8)
Hoe is 'Samba the Amigo' trouwens?
 
Wel aardig het doet wat het moet doen maar ook niet meer dan dat en de Wii Mote wordt soms niet goed geregistreerd. Het is leuk, maar heb je een DC dan raad ik je het gewoon aan voor de DC die is gewoon beter.
 
Back
Top