What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Beste wensen voor 2013

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Voor iedereen. Met veel gezondheid, geluk, liefde en voorspoed.

En uiteraard ook met heel veel game plezier, en dat we elkaar maar regelmatig mogen zien op NGC avonden en andere game events.

Ik weet zeker dat het NGC team weer en aantal mooie plannen heeft en ook de 2013 editie van Eurocade zal grootser en spectaculairder zijn dan ooit. :-)

Game on!
 
Great words Ckong. :D
Wish all the same here on NOZOMI. 😉
Hope this yeahr brings money and healthy for all . 😉
 
Allemaal de beste wensen guys. Als 2012 een voorbode was voor het NGC met wat er allemaal nog staat te gebeuren dan gaan we mooie dingen beleven in 2013!
 
Iedereen de beste wensen en vooral een gezond 2013 :D
en dat het een top game jaar wordt en een hoop fun in het ngc.
 
Beste wensen iedereen. Dat er veel gegamed mag worden in ngc en veel gezellige avonden.
Lekker oud en nieuw gevierd met de ratsoncrew. :D
 
Iedereen ook van mijn kant de beste wensen. Ik hoop dat 2013 jullie niets anders brengt dan geluk en gezondheid! (en inderdaad de nodige gaming fun! :D )
 
Back
Top