What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Best wife ever!

waiwainl

Administrator
Staff member
Deze maand jarig, en was even redelijk zonder woorden (lees: flabbergasted) toen ik dit kado kreeg van mijn vrouw :shock:

P1060231_zps6f7f7ac5.jpg
P1060222_zps1a515027.jpg

Inclusief Espgaluda II :D - deze combo had ik even niet aan zien komen! :o
He-le-maal te gek! Eindelijk true vertical shmupping :mrgreen:

Vandaag bezorgd door de heren Psykick en Jinxz, die geheel in het complot zaten 8)

Alvast gefeliciteerd! En wat een vet kado!!!
Dat wordt nog een klus om wat te bedenken voor haar verjaardag xD

Haha alvast gefeliciteerd man!

Je hebt inderdaad een topper aan de haak. We spraken ff met haar en ze vertelde ons dat ze vroeger BF2, COD en Warcraft speelde tijdens LANs etc. How nice is that!

Echt zo vet dat dit forum zoiets als dit bij en voor elkaar kan krijgen. Echt epic stuff, congrats met je vette cab en game man!

Ja, ik stond even raar te kijken toen ik een PM van Misha kreeg, maar vond het supervet om aan mee te werken en Bastiaan uiteindelijk een droom van een cadeau te kunnen brengen.

Vrouwen als Misha zijn zeldzaam, niet alleen omdat ze een cab heeft geregeld, maar op deze manier iets voor haar levenspartner heeft gekocht waar hij echt gelukkig mee is en niet zoals velen onze hobby het liefst ver uit hun buurt willen hebben. Relaties werken beide kanten op en dat heeft zij gewoon heel goed begrepen!

Gefeliciteerd met zo'n dame aan je zij Bastiaan!

(Je zou haast denken dat ik jaloers ben :mrgreen:, maar gelukkig heeft de mijne ook nooit moeilijk gedaan met mijn hobby)

Zeker gaaf, dat zijn pas kado's. Maar hoe moet je dat nu toppen???
EN met imo de mooiste Cave Shmup.

Gefeliciteerd alvast.

In alle opzichten blijvertjes (vrouw, cab en spel). Altijd fijn om een vrouw/ vriendin te hebben die onze obsessie begrijpt.

cthulhu":3uwmiig8 said:
In alle opzichten blijvertjes (vrouw, cab en spel). Altijd fijn om een vrouw/ vriendin te hebben die onze obsessie begrijpt.

Of op z'n minst gedoogd :lol:

Back