Laats kwam die KOF98 binnen met een memory card, maar toen besloot de douane extra kosten te rekenen zoals belasting.
35 euro
voor een paketje van 130 dolar
vroeg me af hoe ze aan dat getal kwamen, 19 btw is geen 35 euro, schijnt dus dat hun papierwerk iets van 20 euro kost (duur papier is dat)
Heeft iemand anders dit soort shit meegemaakt?
Weet iemand een manier om wel de BTW te betalen maar niet hun papier werk?
ben er best pissed om, ik snap dat als ii iets koop in het buiteland het geld uit Nederland verdwijnt 19 procent terug naar NL is niet eens zow slecht. Ik erger me wel aan dat je opeen 20 eurie aan papier werk kwijt bent, ik kan ook papier werk maken en dan aan mensen eisen dat ze me geld geven, Alleen ik zou in de gevangeniss belanden.
35 euro
voor een paketje van 130 dolar
vroeg me af hoe ze aan dat getal kwamen, 19 btw is geen 35 euro, schijnt dus dat hun papierwerk iets van 20 euro kost (duur papier is dat)
Heeft iemand anders dit soort shit meegemaakt?
Weet iemand een manier om wel de BTW te betalen maar niet hun papier werk?
ben er best pissed om, ik snap dat als ii iets koop in het buiteland het geld uit Nederland verdwijnt 19 procent terug naar NL is niet eens zow slecht. Ik erger me wel aan dat je opeen 20 eurie aan papier werk kwijt bent, ik kan ook papier werk maken en dan aan mensen eisen dat ze me geld geven, Alleen ik zou in de gevangeniss belanden.