Tek-9
Credit Feeder
Ik heb een beeldscherm probleem met mijn Taito EgretII. Beeld blijft op zwart als ik een jamma pcb aansluit.
Echter gaat hij wel aan alleen krijg ik geen beeld, beeld blijft zwart.. Monitor hoor ik wel aan gaan.
Chassis is een tri-sync Wei-Ya met een Samsung monitor.
Iemand een idee hoe of wat?
Any help appreciated
Echter gaat hij wel aan alleen krijg ik geen beeld, beeld blijft zwart.. Monitor hoor ik wel aan gaan.
Chassis is een tri-sync Wei-Ya met een Samsung monitor.
Iemand een idee hoe of wat?
Any help appreciated