What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Beeldmateriaal Retro Planet/NGC

Psykick

Loop Survivor
Weledele heren, zouden jullie mij zoveel mogelijk foto's, filmpjes etc. kunnen sturen die jullie nog hebben gemaakt van voorgaande bijeenkomsten/events etc.?

Dit i.v.m. de website die ik aan het klaarstomen ben voor Retro Planet. Ik wil daar zoveel mogelijk laten zien hoe het allemaal was en waar het naartoe is gegaan etc. Je kan het gewoon via wetransfer aanleveren in mappen met enige structuur als het kan. Je kan het sturen naar psykick@hotmail.com


Mijn dank is groot en tot snel!
 
Yes sir. Zal deze week ff alles bij elkaar zoeken, is nogal wat. Ook van Retro Game Experience in Hilversum?
 
Ik heb nog wel wat liggen, ook van de verhuizing waaraan ik heb meegeholpen. Ik zal kijken wat ik op kan snorren voor je.
 
Psykick":3hoq6vt3 said:
Van Cthulhu al binnen, thnx! Graag nog meer :)

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Da Dude":3hoq6vt3 said:
Vanavond krijg je alles wat ik heb. Ook van vorige locaties?

Ik heb gewoon alles gestuurd wat ik had en potentieel bruikbaar was.
 
Dan kan ik wel wat doorsturen :-).

Gisteren lag ik vroeg plat, dus zal kijken of ik het vandaag even tussen me werk door kan doen
 
Da Dude":2d5ppygp said:
Dan kan ik wel wat doorsturen :-).

Gisteren lag ik vroeg plat, dus zal kijken of ik het vandaag even tussen me werk door kan doen

Komt goed, thnx!
 
Hasan, ik heb een photo-album voor je online gemaakt vanaf 2011 t/m 2017.
De rest staat op mijn Youtube kanaal en site voor je.
 
Back
Top