gister een games family gekocht..maar ik heb problemen met mijn beeld ...het blijft maar flikkeren en wazig..het is ook bijna onleesbaar
ik heb zelf een sega aero-city...
de game family zat voorheen in een nac ...en heeft altijd zonder problemen gewerkt.
nu is mijn vraag wie weet wat ik kan doen om dit probleem op te lossen..
moet ik iets aan mijn jamma aansluiting doen ?/of iets met 5v???
alvast bedankt voor de moeite !!!
ik heb zelf een sega aero-city...
de game family zat voorheen in een nac ...en heeft altijd zonder problemen gewerkt.
nu is mijn vraag wie weet wat ik kan doen om dit probleem op te lossen..
moet ik iets aan mijn jamma aansluiting doen ?/of iets met 5v???
alvast bedankt voor de moeite !!!