A
Anonymous
Guest
Vanvond in editie NL een onderwerp over videogames
Da Dude":25z340yt said:waiwainl":25z340yt said:'Aan de deur?' Doet je internet het niet?![]()
Ik heb geen printer thuis meer. Al jaren niet meer. Kan goedkoop printen op mijn werk.
Legaal dan. Als ik voor 15 euro geprint heb gaat dat automatisch van mijn loon af.
Gebeurd om de paar jaar
ckong":2m30vdki said:Vanvond in editie NL een onderwerp over videogames
ckong":takloa2c said:@marcosan, nozomi was wel degelijk aanwezig. Wat dacht je van Jinxz, Dexx, Anunaki, gyruss en ondergetekende. Of begrijp ik je niet goed?
Gyruss":1rv34mqi said:Mooi item in het Jeugdjournaal: http://jeugdjournaal.nl/uitzending/avond/2014-09-13
ckong":ggx18qi8 said:Uhm Marcosan, is nozomi synoniem voor een stuk of 5 leden. Ik dacht het niet, nozomi is een community die uit veel leden bestaat. Het NGC is een initiatief van de oprichters, dus ik denk dat je dat bedoelt. Je haalt twee dingen door elkaar![]()
En je begrijpt ook nog niet helemaal wat de RGE in houdt, IMO. De RGE is een expositie over retro gamen, het is duidelijk niet bedoeld als een gathering van en voor gamers. Daarvoor hebben we onder andere overkill, Eurocade en andere bijeenkomsten.
Overigens hebben we begin van het jaar al aan de NGC oprichters gevraagd of ze weer willen meedoen aan de 2014 editie, maar zoals eerder al aangegeven is deze samenwerking om diverse redenen niet tot stand gekomen. We weten nog niet of er een volgende editie komt, al dan niet in een andere vorm, maar reken ook in de toekomst niet op een samenwerking, in ieder geval niet met Eurocade. Trouwens, verder inhoudelijke discussies over deze samenwerking zouden alleen gevoerd moeten worden tussen NGC en Eurocade, nozomi als community heeft hier geen rol in.
Game on!
ckong":ky2ndgib said:...En een 'retro' game, die later dit jaar voor de XBOX One gereleased gaat worden: Lovers in a Dangerous Spacetime![]()
Het is een 2-player coop game, in de stijl van de Arcade klassieker Asteroids, maar dan met een modern sausje. Dit is dus een wereldprimeur en een unieke kans om een nog niet uitgekomen game te spelen. Kun je later mooi aan je kleinkinderen vertellen.![]()
De game is in een 'Asteroids de luxe' achtige dedicated cabinet geplaatst.
Hier een video van de game:
Stay tuned voor meer opmerkelijke toevoegingen aan de game lijst! 8)
Marcosan30":2l9ok6qp said:ckong":2l9ok6qp said:Uhm Marcosan, is nozomi synoniem voor een stuk of 5 leden. Ik dacht het niet, nozomi is een community die uit veel leden bestaat. Het NGC is een initiatief van de oprichters, dus ik denk dat je dat bedoelt. Je haalt twee dingen door elkaar![]()
En je begrijpt ook nog niet helemaal wat de RGE in houdt, IMO. De RGE is een expositie over retro gamen, het is duidelijk niet bedoeld als een gathering van en voor gamers. Daarvoor hebben we onder andere overkill, Eurocade en andere bijeenkomsten.
Overigens hebben we begin van het jaar al aan de NGC oprichters gevraagd of ze weer willen meedoen aan de 2014 editie, maar zoals eerder al aangegeven is deze samenwerking om diverse redenen niet tot stand gekomen. We weten nog niet of er een volgende editie komt, al dan niet in een andere vorm, maar reken ook in de toekomst niet op een samenwerking, in ieder geval niet met Eurocade. Trouwens, verder inhoudelijke discussies over deze samenwerking zouden alleen gevoerd moeten worden tussen NGC en Eurocade, nozomi als community heeft hier geen rol in.
Game on!
Eigenlijk ben ik je gratis advies aan het geven en het baart me wel enige zorgen dat jij zo in hokjes blijft denken (rge gaat over retrogamen, overkill en eurocade zijn voor gamers). Ik denk namelijk dat er veel overlap zit tussen wat betreft de mensen die hierop afkomen. Je bent zelf een voorbeeld; je collect klassieke kasten, maar hebt ook candy's. Persoonlijk vind ik het spelen van een game namelijk veel leuker dan er naar kijken (expositie). Daarnaast snap ik dan ook niet zo goed waarom er dan op nozomi wordt opgeroepen om te komen (hier zitten voornamelijk gamers van Japanse videogames en arcade)
Door vast te houden aan deze manier van denken, denk ik juist dat dat er geen nieuwe editie zal komen van de rge als apart event, omdat de groep die er dan op afkomt te klein is, eigenlijk zag ik het levende bewijs gister (zaterdag). Geloof mij maar het verminderde bezoekersaantal had echt niet alleen te maken met het weer :!: maar ook wel degelijk met het aanbod. Er wordt nu door 4 nozomileden getwijfeld of het volgend jaar wel de moeite waard is. Ik zou zeggen, neem dit signaal te harte.
Daarnaast vindt ik het bijzonder wat je verder nog zegt: 'is nozomi synoniem voor een stuk of 5 leden. Ik dacht het niet. Nozomi is een community die uit veel leden bestaat''. Hier ben ik het helemaal mee eens.
Van die community maak ik deel uit, net als jij (hoop ik). Dus laten we naar elkaar luisteren :mrgreen:
Imho is de retro game experience alleen levensvatbaar als je gaat samenwerken met andere partijen
ruderudie":1k4axbz6 said:Was het echt zo rustig dan tov vorig jaar?