What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

Ik heb het de laatste tijd echt extreem druk met teveel dingen tegelijk, dus wilde jullie alvast bij deze enorm veel succes wensen met deze editie van het RGE. Ik weet dat het enorm veel tijd, moeite en commitment vergt om zoiets in goede banen te lijden, petje af en mijn oprechte respect voor degene die het realiseren. Dit is de climax van een jaar lang voorbereiden en werken in je vrije tijd voor nop, ik hoop dat jullie er een vet event van maken!

Ook iedereen die vanuit ons forum het event gaat bezoeken wens ik enorm veel plezier en een gezellige tijd toe!

Ik had jullie graag in persoon even de hand geschud, maar ik kan er helaas niet bij zijn, maar als het goed is zie ik de meeste wel ergens in oktober :)

Have fun!!

Bedankt, en inderdaad tot oktober, wordt weer een mooie happening dan, zeker ook vanwege je hamburgers. :D 😉

ckong":m829jxmv said:
Bedankt, en inderdaad tot oktober, wordt weer een mooie happening dan, zeker ook vanwege je hamburgers. :D 😉

Ja, komen mensen überhaupt nog wel voor de Arcade? Zie je dan :)

Geen idee hasan maar toen ik bij eddy de naomi universal ging halen had ie het ook al jouw burgers.
Met zoveel lof kan t alleen maar tegenvallen :p

Ik had alle dagen gekund maar mijn zoontje wil mee (goede zaak!) en die kan alleen op zondag : de jeugd tegenwoordig is drukker dan de ouders ;-)
Ik ken maar weinig mensen van het forum hier maar verheug me op het (weer)zien van al het moois :) Veel van de jaren 80 klassiekers heb ik als jochie van 14 vele vele guldens in gegooid, toen er nog overal arcadehallen waren en een snackbar ook altijd cabs had staan. Dat waren nog eens tijden :-)

dexx":3a5tjtsw said:
mij zal je niet mislopen, ben er alle dagen.. zal vooral bij mijn units rondhangen :)

En welke zijn dat?[/quote]

de japanese cabs.. :mrgreen: vooral de muziek games die knetterhard gezet heb.

waiwainl":24pie6kl said:
'Aan de deur?' Doet je internet het niet? :-)

Ik heb geen printer thuis meer. Al jaren niet meer. Kan goedkoop printen op mijn werk.
Legaal dan. Als ik voor 15 euro geprint heb gaat dat automatisch van mijn loon af.
Gebeurd om de paar jaar

lorre001":2fii643x said:
Geen idee hasan maar toen ik bij eddy de naomi universal ging halen had ie het ook al jouw burgers.
Met zoveel lof kan t alleen maar tegenvallen :p

Nou, dat kun je wel zeggen idd. De lat ligt ondertussen veel te hoog :mrgreen:

Psykick":1beabla8 said:
...wilde jullie alvast bij deze enorm veel succes wensen met deze editie van het RGE. Ik weet dat het enorm veel tijd, moeite en commitment vergt om zoiets in goede banen te lijden, petje af en mijn oprechte respect voor degene die het realiseren.
Zo is 't. Heel veel succes en vergeet er vooral niet van te genieten!

+1. De foto's op facebook zagen er goed uit. Mooie setups, en meer ruimte. Succes mannen! En veel plezier!

Nee, nog niet echt, misschien een paar honderd man speciaal voor ons. Deze dag was ook vooral bedoel studenten van game gerelateerde opleidingen. Er waren een paar klassen en diverse discussie panels en zo. Inmiddels stromen onze binnenlandse en buitenlandse vrienden met cabs binnen. Wordt gezellig vanavond in de hotelbar. :D :D

En morgen.. ... .

Back