What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

Ratson":3qbjptxx said:
Ik ga er helaas niet bij zijn mensen. De simpele reden is enorm geldgebrek, had er best zin in maar goed, volgende x beter.
Ik ben al wel vast een beetje aan het sparen voor de ngc meet in oktober. Dat gaat net lukken denk ik.

Balen man, we zullen je dan ook alles behalve niet teleurstellen met OverKill 8)
 
Zojuist deze beauty's ingepakt voor het volgend weekend.

P1050660_zpsf9bdf69c.jpg

P1050665_zps4dc6922c.jpg

Dit weekend vinden er weer kris kras door Nederland belangrijke cab transporten plaats, eindbestemming Beeld en Geluid in Hilversum. :lol: 8)
 
Zow vandaag de laatste hand gelegd aan de 2 Vewlix cabs die naar het RGE gaan. Het is een Vewlix L AMI met Raiden IV in vertical setup en Ultra SF4 op een 2 player Vewlix F geworden. Wordt genieten ;)
 
Jinxz":b4xu4ibe said:
Zow vandaag de laatste hand gelegd aan de 2 Vewlix cabs die naar het RGE gaan. Het is een Vewlix L AMI met Raiden IV in vertical setup en Ultra SF4 op een 2 player Vewlix F geworden. Wordt genieten ;)

vergeet je niet je bordje "zaterdag gereserveerd voor shmup team noord" mee te nemen? dat scheelt ons weer mensen wegjagen :P
 
lorre001":26hip2bq said:
vergeet je niet je bordje "zaterdag gereserveerd voor shmup team noord" mee te nemen? dat scheelt ons weer mensen wegjagen :P

Wordt een gezellig hoekje (Raiden IV en SF, Yay!)...ik kom ook wel een middagje buurten.
 
Helaas doen we tijdens de Experience niet aan Cab claimen, alle bezoekers moeten gelegenheid krijgen om alle games uit te proberen. :)
 
ckong":398i6x3h said:
Helaas doen we tijdens de Experience niet aan Cab claimen, alle bezoekers moeten gelegenheid krijgen om alle games uit te proberen. :)

Heh, Retro Game Experience/ Eurocade 2014 - Cab Claim Edition.
 
cthulhu":1wxa9tyh said:
ckong":1wxa9tyh said:
Helaas doen we tijdens de Experience niet aan Cab claimen, alle bezoekers moeten gelegenheid krijgen om alle games uit te proberen. :)

Heh, Retro Game Experience/ Eurocade 2014 - Cab Claim Edition.

:mrgreen: claimen doe ik wel na de RGE/Eurocade 2014
 
Zaterdag - gelukkig de drukste dag van dat weekend :roll:

Zaterdag 12u een Nozomi meet doen ergens?
 
Ik ben er 3 dagen. Je kunt mij vinden tegenover de kassa van Beeld en geluid. Mits ik niet zelf stiekem ergens zit te gamen natuurlijk.
<business>Ik sta er met een standje en neem een shitload aan Sanwa buttons, sticks, button silencers, balltops etc etc mee. Dus als je nog wat nodig hebt en geen verzendkosten wilt betalen, this is your chance. </business>
 
Jinxz":2x3z1um2 said:
Je kunt mij vinden tegenover de kassa van Beeld en geluid. Mits ik niet zelf stiekem ergens zit te gamen natuurlijk.

Net als vorig jaar dus.

Anunaki":2x3z1um2 said:
Ik sta waarschijnlijk ergens te kletsen

Net als vorig jaar dus...

dexx":2x3z1um2 said:
mij zal je niet mislopen, ben er alle dagen.. zal vooral bij mijn units rondhangen :)

En welke zijn dat?
 
Ik ben er ook alle dagen :D :D

Morgen trouwens al, dan gaan we de arcade hal opbouwen, inclusief alle prachtige shitload van dexx, jinxz en andere nozoms :lol: :lol:
 
ckong":18xsnls1 said:
shitload van dexx, jinxz en andere forumleden :lol: :lol:
Ben eigenlijk wel benieuwd, welke andere forumleden doen er naast dexx en jinxz nog meer mee?
 
Eigenlijk een hele riedel, zowel 'actieve' die op één of andere wijze participeren (rklok is van de partij, anunaki, gyruss, ik zei de gek) , als ook 'passieve' die als bezoeker langs komen om te genieten van alles wat er te zien is en die natuurlijk voor de gezelligheid en het gamen komen en die het tot een mooi evenement maken.

Hier nog even een link naar de website van de Retro Game Experience: http://www.beeldengeluid.nl/retrogames

Oh ja, sorry Ken, maar vanwege het drukke programma hebben we de meet & greet moeten schrappen. Maar wellicht is er een andere keer een gelegenheid. 😉
 
Back
Top