What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

Cageman":3fr3c6gc said:
Zat dexx te dollen met zijn hoofdletters :). Maar ook veel plezier gewenst hoor :)

ja zeg, is het weer zover.. ga iemand anders lastig vallen :mrgreen:
 
Leuk man, die beelden uit de oude doos. Jammer dat deze Arcade al lang is verdwenen.
 
Nog 7 dagen te gaan, bij deze een update van de aanwezige kasten. :)

Berzerk
Carnevil
Darius Burst
Discs of Tron
Centipede
Chabudai Gaeshi
Crazy Climber Cocktail
Crazy Kong
Capcom Mini Cutes
Defender
Donkey Kong
Donkey Kong JR
Frogger
Galaga
Galaxian
Gorf
Gravitar
Gyruss
Guides Missile
vs. Super Mario Bros
House of the dead 2
House of the dead 4
Hyper Olympic
Initial D 5
Joust running Robotron
Keyboardmania
Lunar Lander
Magical Spot Cocktail
Mario Bros
Mario Cart Grand Prix 2
Missile Command
Ms. Pac-Man
Neo-Geo
Nintendo Duel Vs. System
Otomedius
Pac-Man (2x)
Parodius
Playchoice 10
Pong Tournament Tabble
Pop'n music
Sci sitdown
Space Invaders
Space Zap Cocktail
Spy Hunter
Star Wars
Tekken 5
Terminator 2
The Bishi Bashi
The Simpsons
Vanguard
Vewlix (2x)
Virtua Fighter
Wizard of Wor
Xevious
 
lol, die Otomedius cab zou weleens van mij geweest zijn :) had em omgewisseld omdat je zonder e-amusement geen power-ups kan opslaan en levels unlocken :( verder wel een vette game ;)
 
dexx":3i8owgi6 said:
ruderudie":3i8owgi6 said:
Je mist nog iets met Street Fighter. Meest iconische arcadegame ooit!

street fighter 2 bedoel je zeker :)
20070526081818!CaptainobviousChooseOption.jpg
 
Jinxz":3gevdvs4 said:
ruderudie":3gevdvs4 said:
Je mist nog iets met Street Fighter. Meest iconische arcadegame ooit!

Vewlix (2x) ;) Al zal het dan wss niet een retro versie zijn.

mooi zo, ik heb nog een appeltje met balrogsan30 te schillen...
 
Ik ga er helaas niet bij zijn mensen. De simpele reden is enorm geldgebrek, had er best zin in maar goed, volgende x beter.
Ik ben al wel vast een beetje aan het sparen voor de ngc meet in oktober. Dat gaat net lukken denk ik.
 
Back
Top