What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

plus een 14 meter breed scherm... met bv mario kart 64! :)

index.php
 
Meer games toegevoegd aan de lijst:

Missile Command
Discs of Tron
Guide Missile
Sprint 2

En een 'retro' game, die later dit jaar voor de XBOX One gereleased gaat worden: Lovers in a Dangerous Spacetime :D

Het is een 2-player coop game, in de stijl van de Arcade klassieker Asteroids, maar dan met een modern sausje. Dit is dus een wereldprimeur en een unieke kans om een nog niet uitgekomen game te spelen. Kun je later mooi aan je kleinkinderen vertellen. :D

De game is in een 'Asteroids de luxe' achtige dedicated cabinet geplaatst.

Hier een video van de game:




Stay tuned voor meer opmerkelijke toevoegingen aan de game lijst! 8)
 
En heb je deze al eens in het echt gezien, en gespeeld?

IMG_1375.jpg

Nou, binnenkort wel, dus. :D
 
Zal er tijdens het event ook nog een mogelijkheid zijn om een meet & greet te hebben incl. foto en handtekening met de immer bescheiden 'bedenkers' van dit event?
 
Ken":312men3b said:
Zal er tijdens het event ook nog een mogelijkheid zijn om een meet & greet te hebben incl. foto en handtekening met de immer bescheiden 'bedenkers' van dit event?

Ja, we doen dit echt allemaal voor ons ego.

Gelukkig zijn er hier heel veel mensen wel enthousiast, die zien we dan ook wél graag op RGE.
 
"Laten kennen" ?

Jij zit ons hier belachelijk te maken en dan moet ik me niet laten kennen. Ik denk dat het duidelijk is wie zich hier laat kennen, Ken.
 
Als je van een zinnetje je al belachelijk gemaakt voelt dan heb ik geen behoefte om te gaan. Zal een leuk sfeertje zijn met zulke korte tenen.
 
OK, kinderen, zo is het wel weer genoeg. 😉 :D

Laten we het er maar op houden dat het naderende evenement voor wat druk zorgt. Begrijpelijk. Hoe dan ook, de sfeer zal zeker erg goed zijn, Gideon, met al dat moois wat er staat. Wat dacht je van deze:

outrun.jpg


:lol: Er staat zeker één Outrun deluxe speelklaar op je te wachten, maar we zijn bezig om er een tweede bij te zetten, waarbij we hulp krijgen van een Nozomi member. Fingers crossed dat dit gaat lukken.

En er zal ook een Tweede Kamerlid van de VVD aanwezig zijn, of eigenlijk deelnemen aan een discussie panel over videogames als cultureel erfgoed: http://www.beeldengeluid.nl/retro-game-discussiepanel
 
hoi
ja gideon,het is mij ook al eens opgevallen

dat er af een toe korte lontjes zijn,word het idd niet gezelliger van
 
retrocab":375ie67e said:
hoi
ja gideon,het is mij ook al eens opgevallen

dat er af een toe korte lontjes zijn,word het idd niet gezelliger van

Het is hier wel gezellig!!! :D Mooie outrun cab!. Hopen dat het me lukt om om zondag nog even langs te komen.
 
Back
Top