What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Beau weg van het forum?

Viel mij ook al een hele tijd op. Gebeurt vaker, neemt niet weg dat ik het jammer vind, prima gozer was het.
 
Vreemd. Op AO zie ik hem ook niet.
Is zeker een prima gozer. jammer.

Is hij gestopt met arcade???
 
"It wasn't me" :mrgreen:

Ja, heel jammer dat hij uit de hobby weg is, gezellige gast! Wie weet komt ie ooit nog eens terug. Ik geloof dat nasischijf meer kan vertellen.
 
100% gemis! Het is een top gozer en hopelijk zien we 'm snel terug. Wellicht in betere omstandigheden.
 
Ja, enorm jammer. Hij lijkt zich inderdaad uit de hobby teruggetrokken te hebben. Geen idee waarom (en gaat ons natuurlijk ook niks aan). Hopelijk zien we hem over een tijd weer eens verschijnen. Ontzettend aardige gast.
 
Vroeg me al af, waarom pmd hij niet terug, normaal altijd binnen en uur :). Jammer man, hopen dat het in elk geval niks met gezondheid te maken heeft
 
Back
Top