ldekort":1hhk62mk said:P-nut, bedankt al voor de reactie op mijn vraag.
Je mag me altijd even in pm zetten wat een 1player kost en welke game's/consoles erop zitten als je wil.
Ik ga mss ook eens je link eens goed lezen en proberen te starten om er zelf 1 in elkaar te knutselen.
waiwainl":2uhk0pq3 said:Sterker nog, een van de redenen dat ik nog veel op PCB zit, is dat je niet veel keus hebt om terug te komen op dezelfde game. Bij een multigame (of MAME met 50000 roms) blijf ik alleen maar scrollen en als ik wat speel dan kap ik er ook snel mee als het niet lukt. En vervolgens is je avond om en heb je nog niet echt gespeeld :-\
De leuke dingen zijn:
- in elkaar knutselen
- rommelen / updaten van je kasten/consoles(setup)
- gamen
al het andere is waste of time..