A
Anonymous
Guest
Top! 8) Trouwens, Heb je een ander scherm in je Crazy Taxi gezet? Cosmo Gang staat goed in je Aero trouwens.
goatboy":1cbrkqya said:Top! 8) Trouwens, Heb je een ander scherm in je Crazy Taxi gezet? Cosmo Gang staat goed in je Aero trouwens.

jiggymf":3nlnor42 said:Cool! ^^
Hoop bekend spulWordt daar beter gebruikt dan hier onder het stof op zolder ziek ik :mrgreen:
jiggymf":2j21w4p9 said:Lol was me niet eens opgevallen ^^
Beste gamestoel evah!
Derrick":1ksclq8j said:Heb je alleen vloerbedekking gedaan of ook vlonders?
Bigbadthomazzz":3sb689fq said:ziet er heel gaaf uit!
almighty":4831aso8 said:Erg mooi en strak man!
NES, the good old days![]()