What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

B&O mx4000

P-Nut

Candy Cab Regular
Ik heb zojuist een B&O mx4000 gespot bij een lokale kringloopwinkel in vught (Noord Brabant) voor 75euro in goede staat. Voor die liefhebber van retro consoles
 
Thanks voor de tip - altijd goed om te delen.
25 euro is de running prijs voor dat soort Tv's (had laatst een mx8000 voor die prijs)
 
Ik heb ook een B&O mx4000, prachtige beeld en geluid, is zeker de moeite waard!
Ik zou zeggen tussen €25 - €100 vind ik zelf geen slechte bod.
 
Ik heb 2x een mx7000 met hogere software revisies. Hebben me rond de 50 euro gekost voor 2 tv's.

Om de een of andere reden zie ik ze overal staan tegenwoordig.
 
Back
Top