Mittens666":33ogwo2x said:mijn afbeeldingen doen het niet hoe doe ik dat??? Nooit gedaan eigenlijk![]()
Sjoerd":3fokacuo said:Yoepie, eindelijk avatars. En Rano, neem alsjeblieft een andere avatar, zit de hele tijd halfkotsend naast mijn computer :?
Gungrave":12epp2jh said:Mittens666":12epp2jh said:mijn afbeeldingen doen het niet hoe doe ik dat??? Nooit gedaan eigenlijk![]()
Volgens mij heb je nog nooit eerder op een forum oid gezeten?
Najah, zoek een afbeelding van max 80*80 en 98kb, zet hem op je computer. Ga naar je profiel, ga onderaan naar bladeren en druk op OK. Klik onderaan op Submit, en dan staat je avatar er.
:mrgreen:
Mittens666":36l3yb06 said:Gungrave":36l3yb06 said:Mittens666":36l3yb06 said:mijn afbeeldingen doen het niet hoe doe ik dat??? Nooit gedaan eigenlijk![]()
Volgens mij heb je nog nooit eerder op een forum oid gezeten?
Najah, zoek een afbeelding van max 80*80 en 98kb, zet hem op je computer. Ga naar je profiel, ga onderaan naar bladeren en druk op OK. Klik onderaan op Submit, en dan staat je avatar er.
:mrgreen:
vaker op dit soort forums gezeten maar nooit avatar ingesteld of ingesteld gekregen!