What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Avatar? Nu mogelijk! YEAH!

Rano

TATE Mode Pilot
Je kan nu een avatar van maximaal 100KB en 80 bij 80 pixels groot uploaden en gebruiken. Als je ergens anders een avatar hebt staan kan je die ook linken. Wijzig je avatar hier.
 
Mooi zo ^^
En wat heb je toch weer een beeldige avatar Roy, erg subtiel =D
 
mijn afbeeldingen doen het niet hoe doe ik dat??? Nooit gedaan eigenlijk :P
 
Mittens666":33ogwo2x said:
mijn afbeeldingen doen het niet hoe doe ik dat??? Nooit gedaan eigenlijk :P

Volgens mij heb je nog nooit eerder op een forum oid gezeten?
Najah, zoek een afbeelding van max 80*80 en 98kb, zet hem op je computer. Ga naar je profiel, ga onderaan naar bladeren en druk op OK. Klik onderaan op Submit, en dan staat je avatar er.

:mrgreen:
 
Yay. Afbeeldingen kunnen trouwens wel groter zijn, maar dat terzijde 😉
 
Yoepie, eindelijk avatars. En Rano, neem alsjeblieft een andere avatar, zit de hele tijd halfkotsend naast mijn computer :?
 
Sjoerd":3fokacuo said:
Yoepie, eindelijk avatars. En Rano, neem alsjeblieft een andere avatar, zit de hele tijd halfkotsend naast mijn computer :?

Wil je geen kusje van me?

*ademt uit*
 
Gungrave":12epp2jh said:
Mittens666":12epp2jh said:
mijn afbeeldingen doen het niet hoe doe ik dat??? Nooit gedaan eigenlijk :P

Volgens mij heb je nog nooit eerder op een forum oid gezeten?
Najah, zoek een afbeelding van max 80*80 en 98kb, zet hem op je computer. Ga naar je profiel, ga onderaan naar bladeren en druk op OK. Klik onderaan op Submit, en dan staat je avatar er.

:mrgreen:

vaker op dit soort forums gezeten maar nooit avatar ingesteld of ingesteld gekregen!
 
Mittens666":36l3yb06 said:
Gungrave":36l3yb06 said:
Mittens666":36l3yb06 said:
mijn afbeeldingen doen het niet hoe doe ik dat??? Nooit gedaan eigenlijk :P

Volgens mij heb je nog nooit eerder op een forum oid gezeten?
Najah, zoek een afbeelding van max 80*80 en 98kb, zet hem op je computer. Ga naar je profiel, ga onderaan naar bladeren en druk op OK. Klik onderaan op Submit, en dan staat je avatar er.

:mrgreen:

vaker op dit soort forums gezeten maar nooit avatar ingesteld of ingesteld gekregen!

Zo te zien nu wel, mission accomplished dus 8)
 
Back
Top