What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Atomiswave vragen

Smallcab wordt voor mij niks. Als je zijn laatste mobo wil, moet je die zelf aanschaffen via hem. kun je meteen de PGM kopen. Ik hoef die niet.

Ik heb me mobo geregeld. nu nog games.
Gaan we nog met zijn allen bestellen? zo ja, doe ik graag mee.

En anders Wie had er bij AliXpress bestelt?
Welke verkopers zijn betrouwbaar?
 
aye 90 pond bij geezer, is op zich een hele nette prijs. Die maakt echt wel een leuke prijs voor mensen van hier als we er een paar nemen, wij zijn grootafnemers inmiddels gok ik :p
 
Ik sta op het punt om er een te bestellen bij Geezer Services. Als jullie willen bestel ik er meer en delen we de verzendkosten. Laat me eve weten aub. Also, Psykick, had je mijn PM nog gezien over de games?
 
Back
Top