ja ja leuk hoor al die pakjes met namen, zie je ook wie het grootste pakje heeft![]()
Beetje de Pokemon -gotta get them all- gedachte.
Maar nice is het stapeltje!
Ratson":dhscqwgg said:Die kleine button voor mij had eigenlijk een groene moeten zijn maar maakt niet uit. Geel vloekt ook niet![]()
Da Dude":1z3ti0d7 said:Laat maar weten. Maak ik het over.
Heb je me adres nog?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Psykick":oq8rsj8r said:Ik ben er druk om er een maandelijkse gebeurtenis van te maken, dus nog eventjes geduld.
Ik wacht op de complete prijslijst, die nogal huge is
Dat wordt straks met een winkelwagentje shoppen hehe