What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Atomiswave Groupbuy ADRESSEN EN VERZENDKOSTEN! CHECK PLEASE!

PGM Games list, voor degen die op de valreep nog PGM games willen hebben. OP verzoek van Jiggy :)

PGM Moederboard € 100,-

Games :

Knights of Valour 2 € 75,-
Knights of Valour : Superheroes € 30
Knights of Valour 2008 SNK € 55,-
Knights of Valour 3 Royaumes € 60,-
Oriental Legend € 40
Oriental Legend Plus € 45,-
Oriental Legend 3 € 60,-
Demon Front € 35,-
The Gladiator € 35,-
Martial Master € 35,-
Puzzle Star € 25,-
Killing Blade € 30,-
DoDonPachi 2 : Bee Storm € 75,-
 
*UPDATED*

Even een recap van de bestellingen tot op heden, dit zijn de bestellingen van iedereen individueel met de verzendkosten inbegrepen. Eventuele kosten voor de douane weet ik niet, maar als alles meezit zal dat minimaal zijn, daar kan je wel vanuit gaan.

Zpeakabonk - 2 x 161-in-1 MVS € 140,- Geld Binnen

Sp3adfr3ak - 1 x 161-in-1 MVS € 70,- Geld Binnen

Michelze - 1 x 60-in-1 classic € 80,- Geld Binnen

El Pancho - 3 x Atomiswave carts + stick € 122,50 Geld Binnen

Da Dude - Various items € 340,- Geld Binnen

Polderarcade - 1 x 161-in-1 MVS € 70,- Geld Binnen

Bjt - Various items € 87,50 Geld Binnen

Cageman - Pad hack € 45,- Geld Binnen

Rosarch Various Stuff € 49,- Geld Binnen

Jiggy Various Stuff € 34,- Geld Binnen

Ruderudie - 2 Atomiswave carts € 70,-

Ckong - Pad hack € 45,-


Zoals gezegd wilde ik vandaag de order rondmaken, maar ik wil iedereen nog even de gelegenheid geven om zijn order te overzien en evt. nog laatkomers op de valreep mee te laten profiteren.
Ga ervan uit dat je ongeveer € 5 voor Atomiswave cart en € 10 voor een Neo cart moet meerekenen voor verzendkosten.
De verzending zal natuurlijk via een koerier gaan en zal dus ook snel binnen zijn als de bestelling eenmaal is geplaatst en de betaling is voldaan.

Hou er ook rekening mee dat ik waarschijnlijk nog 4% over het hele bedrag aan PP fees moet betalen, dus als je me het geld stuurt met klem als GIFT versturen anders rekening mijn verlies gewoon door
 
Psykick":2snfjq01 said:
All confirmed, nog een paar en dan kan ik lekker naar Hong Kong voor mijn lang geplande vakantie, thnx! ;)

Als ik die bedragen zo zien is het niet eens een enkeltje Hong Kong :)
Volgens mij wordt het hooguit Antwerpen :D :D :D
 
michelze":2q5bhmhe said:
Psykick":2q5bhmhe said:
All confirmed, nog een paar en dan kan ik lekker naar Hong Kong voor mijn lang geplande vakantie, thnx! ;)

Als ik die bedragen zo zien is het niet eens een enkeltje Hong Kong :)
Volgens mij wordt het hooguit Antwerpen :D :D :D

Ja idd hehe ;)
 
Beetje druk gehad dus zie nu pas dat er al betaald moet worden Has :), zal dat direct doen nu.

Thanx alvast voor de moeite!
 
Zo ik had alle bestellingen rond, dat is nog best wel een werk om alles te sorteren e.d.

Nu zijn er nog 2 obstakels waar we helaas nog even op moeten wachten c.q. aanpassen

De eerste is het wachten op DoDOnPachi voor de PGM. Die was uitverkocht en er wordt ergens anders vandaan gehaald.

Het tweede is iets vervelender, want dat is dat de 3-in-1 pad hacks helaas per 100 besteld moeten worden, want daar hebben ze nog geen produktie van gedraaid. Dat wordt hem helaas niet!

Nu zijn er 3 alternatieven, of je kan kiezen voor de 360 en PC ineen variant, die ikzelf ook met veel plezier gebruik, of je kan de PS3 en PC ineen variant nemen of je kan gewoon je geld terugkrijgen ;)

Als je de PS3 of 360 variant wilt krijg je wel 5 euro terug per pad hack, ondanks dat deze duurder zijn. Nu klinkt dat raar, maar de prijs die ik had gekregen was bij afname van 100 stuks. Ik heb zelf gewoon niet goed gekeken, excuses daarvoor!

Nou dus even afwachten wanneer de PGM games binnen zijn en wat iedereen die een pad hack heeft besteld besluit te doen!
 
Dit soort group buys gaan zelden helemaal zonder probleempjes dus top dat je het op je genomen hebt Hasan .
Ik heb totaal geen haast met de PGM en ben sowieso al blij dat ik de kans heb om het te kopen .
 
Thnx guys! Het is al doorgegeven ;)

Nu alleen wachten op die DoDonPachi games en het kan de deur uit, fingers crossed jongens!

Cheers,

Hasan
 
Back
Top