What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Atomiswave Groupbuy ADRESSEN EN VERZENDKOSTEN! CHECK PLEASE!

Psykick":2fqlu4hd said:
Ik heb er geen foto van Erik, maar is gewoon een pcb'tje met aansluitingen voor alle consoles, werkt als een trein. Ik heb er zelf eentje voor de 360, was de voorloper hiervan. Ze zijn 45 Euro incl. verzenden. Ik hoor het wel Erik ;)

Ik schrijf me bij deze ook in voor zo'n padhack-pcbtje!
 
Heb je ook een prijs voor de LS-32 met verzendkosten?
 
ElPancho":15st65m3 said:
Heb je ook een prijs voor de LS-32 met verzendkosten?

LS-32-01(02)(03) €17,50 incl. de verzending
 
hoi

wat kosten 2 jamma harnessen ? als het gaat meebestellen

en evt een setje sanwa buttons en een paar sanwa sticks
 
Dat is €10 per Harness en de sticks heb ik al in een eerdere post aangegeven, nl.

- Joystick Sanwa JLF-TP-8YT €20 incl. verzenden

- Buttons Sanwa OBSF-30 en 24 € 1,75 incl. verzenden

- Dit geldt ook voor Seimitsu!

- Balltops - alle kleuren en bubble varianten, behalve mesh e.d. €2,- incl. verzenden
 
Psykick":6losiean said:
Ik heb er geen foto van Erik, maar is gewoon een pcb'tje met aansluitingen voor alle consoles, werkt als een trein. Ik heb er zelf eentje voor de 360, was de voorloper hiervan. Ze zijn 45 Euro incl. verzenden. Ik hoor het wel Erik ;)

Okidoki, doe er maar eentje.
 
ckong":1642vvh8 said:
Psykick":1642vvh8 said:
Ik heb er geen foto van Erik, maar is gewoon een pcb'tje met aansluitingen voor alle consoles, werkt als een trein. Ik heb er zelf eentje voor de 360, was de voorloper hiervan. Ze zijn 45 Euro incl. verzenden. Ik hoor het wel Erik ;)

Okidoki, doe er maar eentje.

Je staat erbij ;)
 
Als ik nog niet te laat ben:

1 x padhackje
2 x Balltops (1x standaard groen + 1 x standaaard roze)
 
Graag nog een:
LS-32 (geen 01 oids svp, ik heb de klassieke nodig, zonder zo'n printplaatje ....)
Mocht er nog een balltop bijzitten bij die stick, een rode graag :-)
en 1 rode Sanwa 30mm button please
 
Ok werk ik allemaal morgen nog even bij en komt bij de lijst ;)
 
Goedemorgen,

Kan ik ondanks dat ik geen Paypal heb wel meedoen Hasan?
Dat we de kosten bij de JVS-Pac doen met overschrijving?

Zo ja, dan wil ik graag;
1 x LS32-01 met white balltop
3 x OBSF-30 white
1 x OBSF-24 yellow

Alvast bedankt! En als het niet kan, pech gehad, snap ik ook wel...
 
Hasan,

Onder welke naam ben je te vinden op paypal?
Kan je email adres nog niet vinden.
 
Degene die willen betalen alvast kunnen het overmaken naar psykick@hotmail.com

Voor Studentzki wil ik dan wel een uitzondering maken, ook omdat het een kleine bestelling is. Ik laat je het totaal wel weten nog.

Van DaDude al binnen ;)

Ik ben nog wel even heen en weer aan het mailen over wat artikelen en specifieke vragen, dus duurt nog wel een aantal dagen voor de definitieve bestelling wordt geplaatst, maar dat gaat nou eenmaal zo met dit soort orders, waar je met meerdere factoren te maken hebt.

Wordt vervolgd!
 
Back
Top