Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
snap ik, vooral de c modellen zijn bruut, maar een NNC qua beeld doet er voor mij niet aan onder
ik ga voor mijzelf denk ik 2 cyber divers modellen gebruiken en ze proberen te linken
kan ik eindelijk mijn zwager afrossen wat nu niet echt lukt, wist ik veel dat die l.. regio champ was op SF Championships
2 gaat hier niet passen, ik krijg een 2 player model.
Dat linken is super. In Japan stond een rij naast elkaar en tegenover elkaar. en dan wist je niet tegen wie je speelde. heel stoer.