ruderudie
Bullet Dodger
Ik denk dat hij bedoelt dat net als Atari met de jaguar, Sega met de Dreamcast ten onder is gegaan wat betreft de consolemarkt. Als zoiets gebeurt dan denkt men wel een tweede keer om daarna nog ooit een sega console aan te schaffen.
Wij weten echter dat de Dreamcast gewoon een van de beste consoles is ooit uitgebracht en de Jaguar daarentegen een van de slechtste. Dreamcast = Naomi! Jaguar = .........
Wij weten echter dat de Dreamcast gewoon een van de beste consoles is ooit uitgebracht en de Jaguar daarentegen een van de slechtste. Dreamcast = Naomi! Jaguar = .........