ruderudie
Bullet Dodger
Bij deze wil ik hier eens de vraag opwerpen wie er in het bezit is van de geflopte Jaguar en wat hij of zij vindt van deze console. Ik verwacht eerlijk gezegd een grotendeels negatieve kritiek op de console daar er naar mijn mening bar weinig goede games zijn verschenen en de Jaguar niets heeft waargemaakt van de geclaimde 64-bits revolutie. Toch ben ik benieuwd of er hier nog mensen zijn die anders denken over de Jaguar, laat het vooral weten!